مدیریت مشتریان خاموش در رستوران ها
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مدیریت مشتریان خاموش در رستوران ها دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مدیریت مشتریان خاموش در رستوران ها کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدیریت مشتریان خاموش در رستوران ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مدیریت مشتریان خاموش در رستوران ها :
تعداد صفحات :۱۷
چکیده مقاله:
امروزه بسیاری از سازمانها به اهمیت رضایتمندی مشتریان پی برده و دریافته اند که حفظ مشتریان موجود به مراتب کم هزینه تر از جذب مشتریان جدید است. یکی از کارآمد ترین راهکارها به منظور بدست آوردن رضایت و وفاداری مشتریان، اهمیت دادن به شکایت آنهاست. اما ازانجاکه بسیاری از مشتریان ناراضی شکایت خود را مستقیما به شرکتها اعلام نمی کنند و یا تجربه غیررضایت بخش خود را با دیگران در میان میگذارند، شرکتها را از دانستن مشکلات موجود محروم ساخته و این موضوع تاثیر منفی بر سهم بازار، وجهه، برند و سودآوری آنها خواهد داشت. از اینرو، این مقاله به دنبال آن است تا ضمن روشن ساختن مفاهیم رفتار شکایت آمیز مصرف کننده و مدیریت شکایت مشتریان، به مدیران کمک نماید تا اهمیت شکایت مشتریان ناراضی و علت عدم شکایت آنها را درک نموده و با کسب اطلاعات و بازخورد از مشتریان در جهت حفظ و وفاداری مشتریان تلاش نمایند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.