تأثیر جلب اعتماد مشتریان توسط سرمایه انسانی بر میزان رضایت


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تأثیر جلب اعتماد مشتریان توسط سرمایه انسانی بر میزان رضایت دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تأثیر جلب اعتماد مشتریان توسط سرمایه انسانی بر میزان رضایت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تأثیر جلب اعتماد مشتریان توسط سرمایه انسانی بر میزان رضایت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تأثیر جلب اعتماد مشتریان توسط سرمایه انسانی بر میزان رضایت :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

با افزایش تعداد مؤسسات پولی و مالی بانکها دیگر تنها، به ارائه محصولات و فرآوردههای خود تکیه نمیکنند بلکه، بهصورت مستمر در پی جذب مشتریان سودآور هستند. هدف بانکها امروزه، نهتنها افزایش تعداد و تنوع سبد منابع )مشتریان( است بلکه، مایل هستند آنها را مادامالعمر برای خودنگهدارند، نیازها و خواستههایشان را ارتقا دهند و مدیریت نمایند تا موجب جلب وفاداری و اعتماد آنها شوند و سهم خود را از منابع افزایش دهند. روش این تحقیق، توصیفی- پیمایشی و از نوع کاربردی است. برای جمعآوری دادهها از پرسشنامه استفاده گردیده و روایی و پایایی آن با استفاده از روایی محتوایی و همچنین آلفای کرانباخ مورد تائید قرار گرفت. جامعه آماری در این پژوهش مشتریان شعب بانک ملی در شهر آمل میباشد.طرح نمونهگیری احتمالی بوده و از نوع نمونهگیری تصادفی ساده استفاده گردیده است. برای تجزیهوتحلیل دادهها از نرمافزارهای SPSSاستفادهشده و تحلیل دادههای مربوط به ۳۱۳ نفر که به سؤالات تحقیق پاسخ دادند حاکی از تأیید ابعاد جلب اعتماد مشتریان اعم از وفاداری، صادق بودن، رازنگهدار بودن، شهرت و اعتبار و یاور مشتری بودن است که بر رضایت مشتریان شعب بانک ملی در شهر آمل میباشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.