تاثیر ابعاد برند خدماتی بر وفاداری به برند در خدمات با درگیری بالا و خدمات با درگیری پایین


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر ابعاد برند خدماتی بر وفاداری به برند در خدمات با درگیری بالا و خدمات با درگیری پایین دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر ابعاد برند خدماتی بر وفاداری به برند در خدمات با درگیری بالا و خدمات با درگیری پایین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر ابعاد برند خدماتی بر وفاداری به برند در خدمات با درگیری بالا و خدمات با درگیری پایین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر ابعاد برند خدماتی بر وفاداری به برند در خدمات با درگیری بالا و خدمات با درگیری پایین :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

وفاداری مشتریان یکی از موضوع هایی است که امروزه از دیدگاه بسیاری از مدیران به ویژه در بخش برند خدماتی، به علت فضای رقابتی حاکم بر آن از جایگاه ویژهای برخوردار است. نام گذاری تجاری خدماتی در سال های اخیر به موضوع مهمی برای کارشناسان و محققانبازاریابی تبدیل شده است. در این تحقیق که پژوهشی کاربردی توصیفی است؛ تاثیر ابعاد برند خدمات برروی وفاداری به برند در خدمات با –درگیری بالا و خدمات با درگیری پایین در صنعت بیمه در شهر کرج مورد بررسی قرار گرفت. در این پژوهش با طرح ۴ فرضیه در خصوص تاثیر شواهد برند از طریق متغیر میانجی رضایتمندی و نگرش به برند برروی وفاداری به برند، مورد بررسی قرار گرفته اند. برای آزمون فرضیه های پژوهش یک نمونه آماری ۴۸۴ نفری از استفاده کنندگان خدمات بیمه ای عمر و سوانح نمایندگان بیمه ها در شهر کرج به طور تصادفی انتخاب وپرسشنامه توزیع گردید. به منظور آزمون مدل از نرم افزار لیزرل استفاده شد. از روش تحلیل عاملی و معادلات ساختاری، در دو جامعه با توجهبه نوع بیمه مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و نتایج در هر دو جامعه یکسان بود. پس از تحلیل دادههای جمع آوری شده نتایج تحقیق نشان میدهد شواهد برند بر نگرش به برند و بر رضایتمندی و نگرش به برند بر وفاداری به برند تاثیر مثبت و معناداری دارد و رضایتمندی تاثیر مثبت و معنا داری بر نگرش به برند ندارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.