بررسی میزان تاثیر بازاریابی مبتنی بر وب( EM ) برافزایش تعداد مشتریان در بین نمایندگی های شرکت ایرانسل در شهر زنجان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی میزان تاثیر بازاریابی مبتنی بر وب( EM ) برافزایش تعداد مشتریان در بین نمایندگی های شرکت ایرانسل در شهر زنجان دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی میزان تاثیر بازاریابی مبتنی بر وب( EM ) برافزایش تعداد مشتریان در بین نمایندگی های شرکت ایرانسل در شهر زنجان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی میزان تاثیر بازاریابی مبتنی بر وب( EM ) برافزایش تعداد مشتریان در بین نمایندگی های شرکت ایرانسل در شهر زنجان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی میزان تاثیر بازاریابی مبتنی بر وب( EM ) برافزایش تعداد مشتریان در بین نمایندگی های شرکت ایرانسل در شهر زنجان :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

توسعه ی روزافزون فناوری اطلاعات تأثیر گسترده ای درفرآیندهای تجاری به وجود آورده است واینترنت به عنوان مؤثرترین بستربازاریابی الکترونیکی امکان رسیدن شرکت ها به بازار بین المللی رافراهم ساخته است،اما بسیاری ازشرکت ها در زمینه ی چگونگی استفادهاز روش های گوناگون بازاریابی الکترونیکی ازآگاهی لازم برخوردار نیستند. هدف ازاین تحقیق، بررسی تأثیر بازاریابی مبتنی بروب) EM )برتعدادمشتریان نمایندگی های شرکت ایرانسل در شهر زنجان می باشد. نتایج پژوهش انجام گرفته حاکی از آن است که درعصر رقابتی امروز این نوع بازاریابی به عنوان مزیت رقابتی مهم، دررشد فروش وافزایش سهم بازارهای داخلی وخارجی نمایندگی ها است و اینترنت به شرکت ایرانسل کمک شایانی نموده است. اینترنت تأثیرات عمیقی بر نحوه ی انجام بازاریابی داشته و بازاریابی اینترنتی تغییرات عمده ای نسبت بهبازاریابی سنتی پیدا کرده است. این تحقیق ازلحاظ هدف کاربردی و به لحاظ روش انجام، توصیفی و پیمایشی می باشد. جامعه ی آماری این تحقیق کلیه ی نمایندگی های شرکت ایرانسل در زنجان می باشد. برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه ی محقق ساخته که اعتبار وروایی آن به طریق علمی بررسی گردیده،استفاده شده است و با توجه به تعداد محدود جامعه،پرسشنامه در بین تمام نمایندگی های فعال توزیع شد وپس ازجمع آوری پرسشنامه ها، مورد تجزیه وتحلیل قرار گرفت.نتایج بیانگر این است که بین فعالیت های بازاریابی الکترونیکی وافزایش تعداد مشتریان شرکت ایرانسل رابطه مثبت و معناداری وجود دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.