بررسی تأثیر شناخت برند و تبلیغات بر رضایت از خرید مطالعه موردی: مشریان لوازم خانگی پارس خزر در شهر گرگان


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تأثیر شناخت برند و تبلیغات بر رضایت از خرید مطالعه موردی: مشریان لوازم خانگی پارس خزر در شهر گرگان دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تأثیر شناخت برند و تبلیغات بر رضایت از خرید مطالعه موردی: مشریان لوازم خانگی پارس خزر در شهر گرگان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تأثیر شناخت برند و تبلیغات بر رضایت از خرید مطالعه موردی: مشریان لوازم خانگی پارس خزر در شهر گرگان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تأثیر شناخت برند و تبلیغات بر رضایت از خرید مطالعه موردی: مشریان لوازم خانگی پارس خزر در شهر گرگان :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

برند یکی از مهمترین مفاهیم در تجارت و در پژوهشهای علمی است چرا که برندهای معتبر و شناخته شدن آنها توسط مشتریان به بازاریابها اجازه میدهند که در مقایسه با رقبا، از مزیتهای رقابتی بیشتری برخوردار باشند، تبلیغات عبارت است از ارائه غیر شخصیمحصولات و خدمات و ایدهها به وسیله حاملهای مختلف در مقابل پرداخت وجه از منبع مشخص که میتواند بر تصمیم خرید و رضایت از خریدمشتریان اثر گذار باشد. بنابراین هدف ما در این پژوهش بررسی تأثیر شناخت برند و تبلیغات بر رضایت از خرید مشریان لوازم خانگی پارس خزر در شهر گرگان در شش ماه اول سال ۱۳۳۱ میباشد.. با توجه به نامحدود بودن جامعه آماری با استفاده از فرمول کوکران ۳۸۱ نفر با روش نمونه گیری تصادفی ساده به عنوان نمونه انتخاب شدند. در پایان نتایج پژوهش نشان داد که شناخت برند و تبلیغات بر رضایت از خرید مشتریان اثر مثبت و معناداری دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.