بررسی اثربخشی استفاده از فناوری اطلاعات بر تدریس اساتید و میزان موفقیت دانشجویان (مطالعه موردی دانشگاه غیرانتفاعی محمودآباد واحد خزر، نیما و کاوش) در سال ۹۲-۹۳


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی اثربخشی استفاده از فناوری اطلاعات بر تدریس اساتید و میزان موفقیت دانشجویان (مطالعه موردی دانشگاه غیرانتفاعی محمودآباد واحد خزر، نیما و کاوش) در سال ۹۲-۹۳ دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی اثربخشی استفاده از فناوری اطلاعات بر تدریس اساتید و میزان موفقیت دانشجویان (مطالعه موردی دانشگاه غیرانتفاعی محمودآباد واحد خزر، نیما و کاوش) در سال ۹۲-۹۳  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثربخشی استفاده از فناوری اطلاعات بر تدریس اساتید و میزان موفقیت دانشجویان (مطالعه موردی دانشگاه غیرانتفاعی محمودآباد واحد خزر، نیما و کاوش) در سال ۹۲-۹۳،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی اثربخشی استفاده از فناوری اطلاعات بر تدریس اساتید و میزان موفقیت دانشجویان (مطالعه موردی دانشگاه غیرانتفاعی محمودآباد واحد خزر، نیما و کاوش) در سال ۹۲-۹۳ :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

در جهان امروز استفاده از تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات و نیز نفوذ آن در زوایای مختلف زندگی بشری ، موجب تحولاتبزرگی در مناسبات حاکم بر جامعه بشری و انسانی شده است که از آن به عنوان انقلاب اطلاعاتی یاد می شود . توسعهروزافزون فناوری اطلاعات و استفاده از این فناوری ها موجب شده است عصر جدیدی در زندگی جوامع بشری آغازگردد که جامعه اطلاعاتی نامیده می شود . ورود به این دوره نیاز به تمهیدات و امکانات لازم دارد که مهمترین آن بسترسازی مناسب فرهنگی است که نخستین اقدام در این خصوص لحاظ نمودن موضوع چگونگی استفاده بهینه از نرم افزارهایفناوری اطلاعات و ارتباطات در برنامه آموزش عمومی است . این پژوهش ، با هدف بررسی اثربخشی استفاده از فناوریاطلاعات بر تدریس اساتید و میزان موفقیت دانشجویان دانشگاه غیرانتفاعی محمودآباد واحد خزر ، نیما و کاوش انجامگرفته است . جامعه آماری این پژوهش شامل دانشجویان رشته های مدیریت ، مهندسی و حسابداری می باشد که تعدادآن ها ۱۴۰ نفر بوده و با رجوع به جدول مورگان تعداد ۱۰۳ نفر به روش نمونه گیری تصادفی جهت نمونه آماری در نظرگرفته شد . این پژوهش از لحاظ هدف ، از نوع تحقیقات توصیفی پیمایشی بوده و نیز براساس روش تحقیق ، از نوعتحقیقات همبستگی و تحلیل واریانس است . برای بررسی سوالات ویژه پژوهش ، از ابزار پرسشنامه استفاده شده است .برای تعیین روایی پرسشنامه از روایی محتوایی و صوری استفاده شد و پایایی آن از طریق ضریب آلفای کرونباخ بررسیو مقدار ۰/۸۹ محاسبه شد . برای تحلیل نتایج آمار توصیفی و آمار استنباطی ، از آزمون همبستگی پیرسون و رگرسیون استفاده شده است . بطور کلی نتایج پژوهش نشان داده است که اثربخشی استفاده از فناوری اطلاعات بر تدریس اساتید ومیزان موفقیت دانشجویان تاثیر مثبت و معناداری دارد و هر چه استفاده از فناوری اطلاعات بیشتر باشد میزان موفقیتدانشجویان نیز افزایش خواهد یافت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.