انتخاب معیارهای ساختن نام تجاری موفق در شبکه های اجتماعی برخط


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 انتخاب معیارهای ساختن نام تجاری موفق در شبکه های اجتماعی برخط دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد انتخاب معیارهای ساختن نام تجاری موفق در شبکه های اجتماعی برخط  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی انتخاب معیارهای ساختن نام تجاری موفق در شبکه های اجتماعی برخط،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن انتخاب معیارهای ساختن نام تجاری موفق در شبکه های اجتماعی برخط :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

رشد و توسعه ی اینترنت، بستر مناسبی برای روابط جمعی به وجود آورده است ؛ به گونه ای که شبکه های اجتماعی امروزی،نمونه ی بارزی از این زیرساخت می باشند. شبکه های اجتماعی در ابتدا با هدف برقراری ارتباط میان افراد شکل گرفتند، در حالیکه اکنون به عنوان زیرساخت ارتباطی برای نیل اهدافی مانند بازاریابی، ساختن نام تجاری، تبلیغات، فرهنگ سازی و غیره استفادهمی شوند. دقت در مفاهیمی مانند هویت و ارزش ویژه نام تجاری سبب می شود تا نام تجاری، پایداری بیشتری در ذهن مشتریانپیدا کند. در این مقاله، بر پایه ی اصول ارزش ویژه نام تجاری و هویت نام تجاری نسبت به ارائه معیارهای مناسب در راستایساختن نام تجاری در شبکه های اجتماعی برخط اقدام می نماییم. در ادامه چالش های ساختن نام تجاری در شبکه های اجتماعیبرخط مورد بررسی قرار می گیرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.