بررسی رابطه بین عوامل رفتاری مشتریان و استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی در شعب بانک کشاورزی استانسمنان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین عوامل رفتاری مشتریان و استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی در شعب بانک کشاورزی استانسمنان دارای ۳۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین عوامل رفتاری مشتریان و استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی در شعب بانک کشاورزی استانسمنان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین عوامل رفتاری مشتریان و استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی در شعب بانک کشاورزی استانسمنان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین عوامل رفتاری مشتریان و استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی در شعب بانک کشاورزی استانسمنان :

تعداد صفحات :۳۲

چکیده مقاله:

تحقیق حاضر از نظر هدف جزء تحقیقات کاربردی و از نظر گردآوری داده های تحقیق از نوع پیمایشی محسوب می گردد. جامعه آماری تحقیق تعداد ۳۹۲ نفر از مشتریانی هستند که از خدمات بانکداری اینترنتی بهره می برند. همچنین نمونه آماری با توجه به جدول نمونه گیری مورگان ۱۹۶ نفر انتخاب شده است. روایی پرسشنامه با توجه به تحلیل عاملی و شاخص KMO معادل ۰.۷۸۴ آزمون بارتلت ۰.۰۰۰بدست آمد که روایی پرسشنامه را تایید می کرد. برای تایید پایایی هم از آلفای کرونباخ بهره برداری شد که ۰.۹۸۹ بدست آمد. نتایج آزمون استقلال نشان داد که مولفه های رفتاری و قصد استفاده مستقل از هم نیستند. همچنین با توجه به نتایج رگرسیون در تعیین سهم هر کدام از مولفه های رفتاری بیشترین سهم مربوط به نگرش و کمترین سهم را کنترل های رفتاری داشتند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.