بررسی تاثیر هوشمندی کسب و کار در بهبود فرآیندهای مشتریمدارانه و رقابتی مورد مطالعه شرکت سایپا


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر هوشمندی کسب و کار در بهبود فرآیندهای مشتریمدارانه و رقابتی مورد مطالعه شرکت سایپا دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر هوشمندی کسب و کار در بهبود فرآیندهای مشتریمدارانه و رقابتی مورد مطالعه شرکت سایپا  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر هوشمندی کسب و کار در بهبود فرآیندهای مشتریمدارانه و رقابتی مورد مطالعه شرکت سایپا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر هوشمندی کسب و کار در بهبود فرآیندهای مشتریمدارانه و رقابتی مورد مطالعه شرکت سایپا :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

در عصر حاضر با توجه به فضای رقابت نفسگیر موجود، سازمانها بدون توجه به خواسته مشتری نمیتوانند به حیات خود ادامه دهند. در پی ها در شرایط ایجاد شده، هوشمندسازی کسب و کار جدیدترین راهکار مدیران جهت فراهم نمودن ابزار مناسب به منظور حضور برتر شرکتباشد در این راستا پژوهش حاضر با هدف بررسی تاثیر مندی آنان می بازار رقابت و خدمت رسانی بهتر به مشتریان به منظور افزابش رضایتهوشمندسازی فضای کسب و کاردر بهبود فرآیندهای مشتری مدارانه و رقابتی و بر مبنای مطالعهای توصیفی- همبستگی صورت گرفته است. جامعه آماری پژوهش شامل مدیران و کارشناسان شاغل در بخشهای ستادی گروه خودروسازی سایپا که حداقل مدرک آنان کارشناسی بوده است، به تعداد ۰۵۷ نفر می باشد. حجم نمونه با استفاده از فرمول کوکران به تعداد ۷۸۰ نفر محاسبه و روش نمونه گیری طبقه ای تصادفی بودهاست. ابزار جمع آوری داده ها پرسشنامه ۵۵ سوالی برای سنجش متغیرهای پژوهش میباشد. وتجزیه و تحلیل داده ها به روش الگو سازی معادلات ساختاری انجام شد. نتایج حاصل از پژوهش نشان داد که هوشمندسازی فضای کسب و کار بر بهبود فرآیندهای مشتری مدارانه و رقابتی تأثیر مستقیم معنادار و مثبتی دارد همچنین مولفه های هوشمندی کسب وکار شامل یکپارچگی داده ها ،قابلیت های تحلیلی،کیفیت محتوای اطلاعات،دسترسی به اطلاعات،استفاده از اطلاعات در فضای کسب و کارو فرهنگ تصمیم گیری تحلیلی به صورت قابل توجهی بر بهبود فرآیندهای مشتری مدارانه و رقابتی تاثیر داشته است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.