استفاده از رویکرد های GAHP و IPA جهت شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر برارتقای کیفی خدمات آموزشی


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 استفاده از رویکرد های GAHP و IPA جهت شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر برارتقای کیفی خدمات آموزشی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد استفاده از رویکرد های GAHP و IPA جهت شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر برارتقای کیفی خدمات آموزشی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی استفاده از رویکرد های GAHP و IPA جهت شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر برارتقای کیفی خدمات آموزشی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن استفاده از رویکرد های GAHP و IPA جهت شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر برارتقای کیفی خدمات آموزشی :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

خدمات آموزشی به ویژه خدماتی که از طریق دانشگاهها و موسسات آموزش عالی ارائه می شوند، نقش اساسی در توسعه یافتگی جوامع دارند. بنابراین توجه به ارتقاءکفیت خدمات آموزشی و پژوهشی به طور مستمر، مسئله ای ضروری به نظر می رسد. این پژوهش به منظور شناسایی عوامل موثر برارتقای کیفی خدمات آموزشی با کمک ماتریس تحلیل اهمیت عملکرد IPA بکارگیری تکنیک GAHP جهت اولویت بندی عوامل جهت ارتقای کیفی خدمات آموزشی موسسه آموزش عالی و غیر انتفاعی فخر ایرانیان شهر گوگان انجام شده است . لذا پژوهش حاضر از نوع کاربردی بوده و با روش ، توصیفی- پیمایشی انجام پذیرفته و جامعه آماری این پژوهش را کلیه دانشجویان و اساتید دانشگاه تشکیل میدهد که تعداد آنها ۰۷۸ نفر بوده و حجم نمونه بر اساس فرمول کوکران ۷۶۷ تعیین گردیده است . به همین منظور در مرحله اول تحقیق جهتشناسایی ابعاد و مولفه های موثر بر بهبود کیفیت خدمات ،از ابعاد پنجگانه مدل سرکوال بهره گرفته شده است تا با استفاده از ماتریس اهمیت و عملکرد هر یک از این مولفه ها در موسسه آموزش عالی مورد مطالعه قرار گرفته شود وعواملی که دارای اهمیت بالاو وضعیت عملکرد فعلی ضعیف هستند شناسایی شوند.در مرحله دوم تحقیق جهت اولویت بندی عوامل شناسایی شده از روش تجزیه و تحلیل سلسله مراتب گروهی GAHP بهره گرفته شده است که با توجه به اطلاعات بدست آمده و تجزیه وتحلیل آنها با استفاده از نرم افزار expert choice وفرآهم آوردن تجهیزات و امکانات آموزشی با وزن ۸۸۱۰۸ در اولویت اول و ارائه منابع مطالعاتی مناسب و به روز با وزن ۸۸۱۵۶ در اولویت دوم و وجود برنامه آموزشی با کیفیت با وزن ۸۸۱۰۰ در اولویت سوم می باشد و بقیه عوامل با وزن های کمتر از ۸۸۸۰۵ در اولویت های بعدی میباشند. در پایان جهت ارتقای کیفی خدمات آموزشی پیشنهاداتی ارائه شده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.