طراحی بهینه مقاطع ناودانی (C) سرد نورد شده فولادی تحت نیروی محوری فشاری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
طراحی بهینه مقاطع ناودانی (C) سرد نورد شده فولادی تحت نیروی محوری فشاری دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد طراحی بهینه مقاطع ناودانی (C) سرد نورد شده فولادی تحت نیروی محوری فشاری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طراحی بهینه مقاطع ناودانی (C) سرد نورد شده فولادی تحت نیروی محوری فشاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن طراحی بهینه مقاطع ناودانی (C) سرد نورد شده فولادی تحت نیروی محوری فشاری :
تعداد صفحات :۱۷
چکیده مقاله:
در سالهای اخیر مقاطع سرد نورد فولادی چه بصورت سازه ای و غیر ساز ه ای رو به گسترش می باشد،ا ز پرکاربردترین این اعضا می توان به مقاطع ناوادانی که به صورت ساز ه ای در ساختار LSF و غیر ساز ه ایدر سیستم ساختار خشک به عنوان قسمتی از دیوار های جداکننده ، پوششی و سقف کاذب …. اشاره کرد. از آنجا که ظرفیت باربری این مقاطع وابسته به مشخصه مکانیکی خواص فولاد مصرفی ، تنش تسلیم و…(ومشخصه هندسی )منظور ابعاد متغیر یک مقطع با عرض ورق ثابت ( می باشد، در این مقاله به بررسی نقش این دو پارامتر در عضو فشاری مقطع ناودانی سرد نورد فولادی پرداخته و نتیجه حاصل نشان می دهدکه تغییر در خصوصیت مکانیکی فولاد مصرفی جهت بالا بردن ظرفیت باربری عضو فشاری از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه نبوده و موجب بالا بردن قیمت نهایی مقطع می شود در حالی که تغییر در ابعاد هندسی مقطع با عرض ورق ثابت ، افزایش بسیار چشمگیری در ظرفیت باربری عضو از خود نشان خواهد داد. از این رو طراحی بهینه مقاطع ناودانی سرد نورد تحت نیروی فشاری اهمیت خاصی پیدا می کند.در این مقاله همچنین نقش موثر سخت کننده ها در ظرفیت باربری این مقاطع بیان و نتایج حاکی از آن است که مقطع باسخت کننده میانی بال و جان و لبه ای ظرفیت باربری بسیار بالایی نسبت به مقطع بدون سخت کننده از خود نشان می دهد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.