مطالعه سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان ( CRM ) در نظام بانکی


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مطالعه سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان ( CRM ) در نظام بانکی دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مطالعه سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان ( CRM ) در نظام بانکی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مطالعه سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان ( CRM ) در نظام بانکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مطالعه سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان ( CRM ) در نظام بانکی :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

رضایت مشتری وکیفیت خدمات عاملی حیاتی در تحلیل رقبا می باشد، توجه به این امر متضمن سود و پیشی گرفتن از رقبا در بلند مدت است. سازمان ها برای ادامه حیات، سبقت گرفتن از رقبا در بازار رقابت و توسعه و پیشرفت خویش باید در کوتاه ترین زمان نسبت به شناسایی مشکلات و مرتفع نمودن آنها اقدام نمایند. بانک ها با استفاده از CRM می توانند چرخه فروش را کوتاهتر و وفاداری مشتری به ایجاد روابط نزدیکتر و درآمد را افزایش دهند. سیستم مدیریت روابط با مشتری میتواند کمک کند تا مشتریان موجود حفظ و مشتریان جدیدی جذب شوند. بنابراین در سازمان های بزرگ همانند بانک ها، لزوم ایجاد واحد یکپارچه ارتباط با امور مشتری ضروری است. تحقیق حاضر در پی بررسی رابطه بین مدیریت ارتباط با مشتری( CRM ) با عملکرد بازاریابی در صنعت بانکداری است که با تعریف مفهوم CRM و اهمیت و کاربرد آن در نظام بانکی و همچنین تاثیر عملکرد صحیح آن بر سودآوری بانک ها همراه است. تحقیقات متعدد نشان می دهد که CRM تاثیر بسزایی بر عملکرد بازاریابی و افزایش سودآوری بانکها می گذارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.