بررسی تاثیر آموزش مبتنی بر تیم بر تفکر انتقادی دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی ایران


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر آموزش مبتنی بر تیم بر تفکر انتقادی دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی ایران دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر آموزش مبتنی بر تیم بر تفکر انتقادی دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر آموزش مبتنی بر تیم بر تفکر انتقادی دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر آموزش مبتنی بر تیم بر تفکر انتقادی دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی ایران :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

هدف:یادگیری مبتنی بر تیم (Team Based Learning) ، نوعی روش آموزشی فعال و دانشجو محور است که اخیراً در دانشگاهها مورد توجه خاصی قرار گرفته است. پژوهش حاضر به منظوربررسی تاثیر آموزش مبتنی بر تیم برتفکر انتقادی دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی ایران در سال ۱۳۳۳ انجام پذیرفته است. روش بررسی: این مطالعه از نوع تجربی به صورت قبل و بعد است که بر روی ۰۸ نفر از دانشجویان کارشناسی پرستاری دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی ایران در سال ۱۳۳۳ صورت گرفت. دانشجویان مورد مطالعه با روش نمونه گیری غیرتصادفی آسان انتخاب گردیدند )سن ۱۳ تا ۳۳ سال(. سپس به روش تصادفی به دو گروه مداخله وشاهد تخصیص داده شده اند. تفکر انتقادی با استفاده از پرسشنامه تفکر انتقادی واتسون ، گلیزر قبل و بعد از مداخله در دو گروهبررسی شد. میزان یادگیری دانشجویان از دو دسته مباحث تدریس شده با دو شیوه تدریس سخنرانی و یادگیری مبتنی برتیم، با استفاده از آزمون چند گزینه ای اندازه گیری و میانگین نمرات آزمون ها در دو شیوه تدریس، با آزمون های آماری Tمستقل و تحلیل واریانس یک طرفه مقایسه گردید نتیجه گیری: به کارگیری روش های آموزش فعال از جمله TBL میتواند باعث ارتقای مهارتهای تفکر انتقادی به عنوان یک اصل اساسی در آموزش دانشجویان پرستاری گردد. پیشنهاد میشود مدرسان پرستاری از روش یادگیری مبتنی بر تیم برای آموزش مهارت های بالینی پرستاری در کنار روشهای سنتی استفاده نمایند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.