بررسی اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر سازگاری اجتماعی دانشآموزان دختر وپسر مقطع متوسطه دارای استعداد اعتیاد


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر سازگاری اجتماعی دانشآموزان دختر وپسر مقطع متوسطه دارای استعداد اعتیاد دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر سازگاری اجتماعی دانشآموزان دختر وپسر مقطع متوسطه دارای استعداد اعتیاد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر سازگاری اجتماعی دانشآموزان دختر وپسر مقطع متوسطه دارای استعداد اعتیاد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر سازگاری اجتماعی دانشآموزان دختر وپسر مقطع متوسطه دارای استعداد اعتیاد :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

هدف: پژوهش حاضر بهمنظور بررسی اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر سازگاری اجتماعی دانشآموزان مقطع متوسطه دارایاستعداد اعتیاد شهرستان رامشیر صورت گرفت. جامعه: جامعه مورد نظر این پژوهش کلیه دانشآموزان دختر و پسر مقطعمتوسطه سال تحصیلی ۴۹ ۴۹ بودند که بهصورت تصادفی چندمرحلهای ساده دو مدرسه از بین مدارس متوسطه شهرستان – رامشیر انتخاب گردید. پرسشنامه استعداد اعتیاد ویراست نوجوانان (ASQ-AV) ، زینالی ) ۳۹۴۹ ( بهمنظور شناسایی دانشآموزان دارای استعداد اعتیاد بر روی کلیه دانشآموزان این دو مدرسه اجرا و ۰۶ نفر بهعنوان نمونه که بالاترین نمره را درآزمون استعداد اعتیاد کسب کرده بودند انتخاب شدند. روش: طرح پژوهش از نوع پیش آزمون پس آزمون با گروه کنترل – میباشد؛ قبل از اجرای آزمون، گروه نمونه بهطور تصادفی به دو گروه گواه و آزمایش تقسیم شدند. همچنین قبل از شروع دوره از هر دو گروه پیش آزمون بهعمل آمد. سپس گروه آزمایش در معرض متغیر مستقل یعنی هوش هیجانی قرار گرفتند، پس ازاعمال مداخله از کل نمونه پس آزمون بهعمل آمد. ابزار اندازهگیری در این پژوهش پرسشنامه سازگاری سینها و سینگ ۳۴۴۹ ( بودند. برای تحلیل استنباطی فرضیههای این تحقیق از آزمون کوواریانس یک متغیری )آنکوا( و آزمون لوین استفاده ( شد. یافتهها: نتایج این پژوهش در سطح معنیداری ۶۶۳ p نشان میدهد بین نمرات گروه گواه و آزمایش از لحاظ سازگاری اجتماعی قبل و بعد از اعمال جلسات آموزشی هوش هیجانی تفاوت معنیداری وجود دارد یعنی هوش هیجانی باعث افزایش سازگاری اجتماعی شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.