مبانی نظری طراحی آموزشی در عصر یادگیری مادام العمر : یادگیری همراه
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مبانی نظری طراحی آموزشی در عصر یادگیری مادام العمر : یادگیری همراه دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مبانی نظری طراحی آموزشی در عصر یادگیری مادام العمر : یادگیری همراه کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مبانی نظری طراحی آموزشی در عصر یادگیری مادام العمر : یادگیری همراه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مبانی نظری طراحی آموزشی در عصر یادگیری مادام العمر : یادگیری همراه :
تعداد صفحات :۱۲
چکیده مقاله:
رویکرد یادگیری در هر زمان و هر مکان، با پیشرفت فناوریهای بیسیم و یادگیری همراه تا حد زیادی به واقعیت پیوسته است. یادگیری همراه به عنوان مدلی از یادگیری الکترونیکی اشاره به کسب دانش، نگرش و مهارت با بهرهگیری از فناوریهای سیار دارد. هدف این مقاله بررسی رویکردها ونظریههای یادگیری سیار میباشد. در ابتدای مقاله، تعریف یادگیری سیار، جایگاه آن در نظام یادگیری از راه دور و فرصتها و چالشهای حاصل از اینیادگیری مورد بررسی قرار گرفتهاند. در ادامه رویکردهای یادگیری سیار شامل فناوری، تحرک، فردگرایی، یادگیری همزمان و یادگیری الکترونیکی همراه بانظریههای یادگیری سیار شامل رفتارگرایی، شناختگرایی، سازاگرایی، نظریه فعالیت، یادگیری مسئلهمحور، مشارکتی، گفتمانی، مادامالعمر و غیره مورد بررسی قرار گرفته و در نهایت چشماندازهای آینده یادگیری سیار مطرح میشود. اثربخشی یادگیری سیار نیازمند توجه به رویکردها و نظریههای یادگیری سیار میباشد زیرا با بهکارگیری هوشمندانه رویکردها و نظریههای یادگیری، میتوان به راهحلهایی برای یادگیری دست یافت که نیازهای قرن بیست و یکم را برآورده میسازد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.