نقش موضع یابی استراتژیک در توسعه بانکداری آنلاین (مطالعه موردی: بانک مسکن)


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش موضع یابی استراتژیک در توسعه بانکداری آنلاین (مطالعه موردی: بانک مسکن) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش موضع یابی استراتژیک در توسعه بانکداری آنلاین (مطالعه موردی: بانک مسکن)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش موضع یابی استراتژیک در توسعه بانکداری آنلاین (مطالعه موردی: بانک مسکن)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش موضع یابی استراتژیک در توسعه بانکداری آنلاین (مطالعه موردی: بانک مسکن) :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

در این پژوهش سعی بر این است تا به تجزیه و تحلیل خط مشی های موضع یابی استراتژیک در جهت توسعه بانکداری آنلاین پرداخت شود. هدف از این پژوهش بررسی خط مشی های موضع یابی که عبارتند از: خط مشی صفت، خط مشی مزیت، خط مشی استفاده/کاربردی، خط مشی مصرف کننده، خط مشی رقابتی، خط مشی کیفیت/قیمت و خط مشی طبق کالا می باشد که تأثیر هر کدام را بر توسعه جایگاه سنی از خدمات اینترنت بانک نظم مشتریان ایرانی مورد بررسی قرار گرفته است. این پژوهش از نوع اکتشافی و از لحاظ شیوه انجام کار توصیفی – پیمایشی می باشد. جامعه آماری این پژوهش را کلی مشتریان بانک مسکن در استان البرز تشکیل می دهند. با توجه به نامحدود بودن جامعه آماری تعداد ۳۸۵ نفر به عنوان نمونه به صورت تصادفی انتخاب گردید. جهت تجزیه و تحلیل اطلاعات از آزمون تحلیل کامل اکتشافی و رگرسیون چندگانه استفاده شده است. نتایج پژوهش حاضر نشان می دهد از میان استراتژی های موضع یابی ، تنها خط مشی مزیت، خط مشی استفاده/کاربردی و خط مشی مصرف کننده به عنوان متغیرهای پیش بینی، تأثیر مثبتی بر شکل گیری جایگاه مطلوب از بانکداری اینترنتی نزد مشتریان دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.