رابطه مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری ( e-CRM ) بر کیفیت روابط با مشتری بانک ها (مطالعه موردی: با اینکه رفاه کارگران استان فارس)


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری ( e-CRM ) بر کیفیت روابط با مشتری بانک ها (مطالعه موردی: با اینکه رفاه کارگران استان فارس) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری ( e-CRM ) بر کیفیت روابط با مشتری بانک ها (مطالعه موردی: با اینکه رفاه کارگران استان فارس)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری ( e-CRM ) بر کیفیت روابط با مشتری بانک ها (مطالعه موردی: با اینکه رفاه کارگران استان فارس)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری ( e-CRM ) بر کیفیت روابط با مشتری بانک ها (مطالعه موردی: با اینکه رفاه کارگران استان فارس) :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

هدف از این تحقیق بررسی و شناسایی رابطه بین مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری در کیفیت ارتباط با مشتری بانک رفاه کار کران در سال ۹۳ – ۹۴ می باشد. این تحقیق از لحاظ هدف یک تحقیق کاربردی و با توجه به روش تحقیق از نوع تحقیقات توصیفی – هم بستگی می باشد. جامعه آماری تحقیق حاضر کارکنان و مدیران بانک رفاه کارگران استان فارس با تعداد ۲۱۱ نفر می باشند که با استفاده از فرمول فکران ۱۳۶ نفر به عنوان نمونه توسط محقق انتخاب شده است. در این تحقیق از پرسش نامه سیوارکز و همکاران (۲۰۱۱) استفاده شده است. همچنین داده های کمی با استفاده از نرم افزار SPSS مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و یافته های تحقیق نشان می دهد که بین مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری در کیفیت ارتباط با مشتری بانک رفاه رابطه معنی داری وجود دارد و همچنین بین مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری و مؤلفه های کیفیت ارتباط با مشتری، ویژگی های خدمات، کیفیت کلی روابط مشتری، اعتماد مشتری، با رضایت مشتری، تعهد مشتری، حفظ مشتری با توجه به مقدار ۰/۰۰۵>p به دست آمده همگی رابطه مثبت و معناداری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.