رابطه کیفیت خدمات الکترونیکی مدیریت ارتباط با مشتری و وفاداری رفتار مشتریان (مطالعه موردی: بانک ملت)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
رابطه کیفیت خدمات الکترونیکی مدیریت ارتباط با مشتری و وفاداری رفتار مشتریان (مطالعه موردی: بانک ملت) دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد رابطه کیفیت خدمات الکترونیکی مدیریت ارتباط با مشتری و وفاداری رفتار مشتریان (مطالعه موردی: بانک ملت) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه کیفیت خدمات الکترونیکی مدیریت ارتباط با مشتری و وفاداری رفتار مشتریان (مطالعه موردی: بانک ملت)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن رابطه کیفیت خدمات الکترونیکی مدیریت ارتباط با مشتری و وفاداری رفتار مشتریان (مطالعه موردی: بانک ملت) :
تعداد صفحات :۸
چکیده مقاله:
هدف این پژوهش بررسی رابطه کیفیت خدمات الکترونیک ارتباط با مشتری و وفاداری رفتاری مشتریان بانک ملت می باشد. پژوهش از نظر هدف کاربردی از نظر روش توصیفی هم بستگی می باشد. جامعه آماری عبارت است از مشتریان بانک ملت در اهواز با مدرک تحصیلی دیپلم بالا بوده است. داده ها پس از جمع آوری از طریق پرسش نامه استاندارد، به وسیله نرم افزار SPSS در متن قرار گرفت. یافته ها نشان می دهد که بین کیفیت الکترونیک ارتباط با مشتری و وفاداری رفتاری مشتریان رابطه معناداری وجود دارد. بنابراین تقویت مدیریت الکترونیکی می تواند منجر به وفاداری مشتریان در سازمان گردد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.