دستیابی به مزیت رقابتی از طریق زنجیره ارزش صنعت گردشگری


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 دستیابی به مزیت رقابتی از طریق زنجیره ارزش صنعت گردشگری دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دستیابی به مزیت رقابتی از طریق زنجیره ارزش صنعت گردشگری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دستیابی به مزیت رقابتی از طریق زنجیره ارزش صنعت گردشگری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دستیابی به مزیت رقابتی از طریق زنجیره ارزش صنعت گردشگری :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

در دنیای رقابت و تجارت امروز، دستیابی به مزیت رقابتی، از اهم فعالیت های هر شرکت، سازمان و کشوری است. مزیت رقابتی کلیدی اساسی است که کشورها را یاری می کند در بازارهای رقابتی محصولات و خدمات خود را به فروش رسانده و درآمد ایجاد نماید. گردشگری استان بزرگ دنیای مدرن است. ما در دنیای مدرن زندگی می کنیم و باید در جستجوی روش های مدرن برای ایجاد سهولت در کار گردشگری باشیم. به دلیل اینکه این صنعت از بازیگران مختلفی تشکیل شده تعیین حوزه فعالیت و جایگاه هر یک از این بازیگران امری اجتناب ناپذیر است. در این مقاله ابتدا مفاهیم رقابت و مزیت رقابتی و زنجیره ارزش بررسی می شود، سپس این عناصر در صنعت گردشگری بحث می شود. در پایان نیز با ارائه مدل زنجیره ارزش صنعت گردشگری، چارچوبی برای دستیابی به مزیت رقابتی در گردشگری در اختیار فعالان و تصمیم گیرندگان صنعت قرار داده می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.