بررسی رابطه هوش رقابتی مدیران با رضایت مشتری در بانک های خصوصی و دولتی شهرستان شاهرود
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی رابطه هوش رقابتی مدیران با رضایت مشتری در بانک های خصوصی و دولتی شهرستان شاهرود دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی رابطه هوش رقابتی مدیران با رضایت مشتری در بانک های خصوصی و دولتی شهرستان شاهرود کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه هوش رقابتی مدیران با رضایت مشتری در بانک های خصوصی و دولتی شهرستان شاهرود،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی رابطه هوش رقابتی مدیران با رضایت مشتری در بانک های خصوصی و دولتی شهرستان شاهرود :
تعداد صفحات :۱۰
چکیده مقاله:
فضای فوق رقابتی امروز نیازمند برنامه ریزی های بلندمدت جهت بقای سازمان دارد. مشتری به عنوان یکی از ارکان سودآوری سازمان همواره مرکز توجه مدیران می باشد و تلاش مدیران به ویژه در بخش خدماتی در جهت شکل دهی رابطه بلندمدت با مشتریان سازمان بوده است. بوش رقابتی ابزاری جهت کسب مزیت رقابتی، جمع آوری اطلاعات از محیط های با دست به سازمان و برآوردن نیاز مشتریان به گونه ای برتر از رقبا در جهت کسب رضایت مشتریان است. در این تحقیق از پرسش نامه برای جمع آوری اطلاعات کمک گرفته شده است و با بهره گیری از نرم افزار SPSS ، ابتدا به توصیف جامعه آماری با استفاده از آمار توصیفی و نمودارها و جداول پرداخته شده و سپس به کمک آمار استنباطی نتیجه آزمون هم بستگی پیرسون نشان می دهد که فروش رقابتی رابطه ای مستقیم، مثبت و معنادار و رضایت مشتری در شعب بانک های خصوصی و دولتی شهرستان شاهرود دارد و می توان از آن به عنوان ابزاری جهت تحقق اهداف مشتری محور صنعت بانکداری استفاده نمود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.