ارتباط بین فاکتورهای سیستم اطلاعاتی MIS و کیفیت خدمات


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارتباط بین فاکتورهای سیستم اطلاعاتی MIS و کیفیت خدمات دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارتباط بین فاکتورهای سیستم اطلاعاتی MIS و کیفیت خدمات  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارتباط بین فاکتورهای سیستم اطلاعاتی MIS و کیفیت خدمات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارتباط بین فاکتورهای سیستم اطلاعاتی MIS و کیفیت خدمات :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

مزیت رقابتی یکی از مهم ترین مباحث در تئوری های مدیریت استراتژیک تلقی می شود زیرا وجود مزیت رقابتی در یک سازمان به معنای عملکرد بهتر نسبت به رقبا است و در کوتاه مدت سودآوری و در بلندمدت بقا و رشد سازمان را تضمین می کند. پس مزیت رقابتی ( COMPETITIVE ADVANTAGE ) از دیرباز از مهم ترین موضوع های مطرح در دنیای مدیریت و تئوری های مدیریت استراتژیک بوده است زیرا وجود مزیت رقابتی در یک سازمان به معنای عملکرد بهتر نسبت به رقبا است و در کوتاه مدت سودآوری و در بلندمدت بقا و رشد سازمان را تضمین می کند. از این رو سازمان های خدماتی به طور مداوم برای بهبود کیفیت خدمات شان تلاش می کنند. جایی که این موضوع از اهمیت فوق العاده ای برای آن ها برخوردار است. با وجود اهمیت درک رابطه بین کیفیت خدمات و سیستم های اطلاعاتی، این موضوع به طور گسترده پیگیری نشده است. این مطالعه به بررسی نحوه تأثیر سیستم های اطلاعاتی برای کیفیت خدمات می پردازد. مدل پژوهش، بر مبنای مدل موفقیت سیستم های اطلاعاتی شکلی یافته است. کیفیت سیستم، کیفیت اطلاعات، ویژگی های کاربران IT ، عملکرد کارکنان IT و پشتیبانی فنی به عنوان مهم ترین عناصری که بر کیفیت خدمات مؤثر هستند معرفی می شوند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.