عوامل موثر بر رهبری تحول آفرین با رویکرد عوامل موثر بر نوآوری فردی ویادگیری سازمانی (مطالعه موردی شرکت گاز شهرستان کرمانشاه)


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 عوامل موثر بر رهبری تحول آفرین با رویکرد عوامل موثر بر نوآوری فردی ویادگیری سازمانی (مطالعه موردی شرکت گاز شهرستان کرمانشاه) دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد عوامل موثر بر رهبری تحول آفرین با رویکرد عوامل موثر بر نوآوری فردی ویادگیری سازمانی (مطالعه موردی شرکت گاز شهرستان کرمانشاه)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی عوامل موثر بر رهبری تحول آفرین با رویکرد عوامل موثر بر نوآوری فردی ویادگیری سازمانی (مطالعه موردی شرکت گاز شهرستان کرمانشاه)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن عوامل موثر بر رهبری تحول آفرین با رویکرد عوامل موثر بر نوآوری فردی ویادگیری سازمانی (مطالعه موردی شرکت گاز شهرستان کرمانشاه) :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

نگاهی به تاریخ علم مدیریت و دیدگاه های اندیشمندان مختلف این علم ، به خوبی بیانگر آن است که درتمامی مکاتب مدیریت،همواره یادگیری از اهمیتی خاص برخورد ار بوده است. در سال های اخیر مفهوم یادگیری سازمانی، یکی از مهمترینمفاهیمی است که در رابطه با یادگیری، در ادبیات مدیریت مطرح گردیده است. از آنجایی که قرن حاضر نوید بخش تغییر وتحولات، پیچیدگی و رقابت بسیار است، هر سازمانی نیازمند بهبود مستمر و یا بنیادی برای دستیابی به رشد و مزیت رقابتیاست. تحقیقات نشان داده است که نوآوری در سازمان ها، یکی ازمحرکهای اصلی برای رقابت پذیری و توسعه ملی است. با اینهمه، تحقیقات تجربی اندکی در رابطه با درک کارمندان از تأثیر عوامل سازمانی بر نوآوری فردی صورت گرفته است. هدف اینمقاله شناسایی و بررسی عوامل سازمانی (یا داخلی) موثر بر نوآوری فردی است. جامعه آماری شامل کلیه کارکنان شرکت گازاستان کرمانشاه می باشد. به منظور بررسی اثر این عوامل بر نوآوری از تحلیل مسیر، استفاده گردیده است. نتایج حاصل ازتحلیل مسیر نشان داد که عامل هفتگانه مذکور (تعامل، رهبری، ارتباطات، دانش، یکپارچگی، حمایت سازمانی و انگیزش) اثرمعنی داری بر نوآوری دارند.لازم به ذکر است، از بین این عوامل، متغیر، دانش، تاثیر بیشتری بر نوآوری می گذارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.