تعیین ارتباط بین تسهیم دانش، کیفیت آموزشی مراکز و مولفه های سیستمی با جذب و به کارگیری دانش


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تعیین ارتباط بین تسهیم دانش، کیفیت آموزشی مراکز و مولفه های سیستمی با جذب و به کارگیری دانش دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تعیین ارتباط بین تسهیم دانش، کیفیت آموزشی مراکز و مولفه های سیستمی با جذب و به کارگیری دانش  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تعیین ارتباط بین تسهیم دانش، کیفیت آموزشی مراکز و مولفه های سیستمی با جذب و به کارگیری دانش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تعیین ارتباط بین تسهیم دانش، کیفیت آموزشی مراکز و مولفه های سیستمی با جذب و به کارگیری دانش :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر، تعیین ارتباط بین تسهیم دانش، مولفه های سیستم آموزشی (سخت افزارها، نرم افزارها و مغز افزارها) وکیفیت آموزشی مراکز علمی کاربردی با جذب و به کارگیری دانش می باشد، پژوهش حاضر از نوع توصیفی، مقطعی وکاربردی می باشد و برای جمع آوری داده ها از پرسش نامه محقق ساخته استفاده شد که همسانی درونی سئوالات (پایایی ازطریق آلفای کرونباخ) برابر با ۰/۸۱۱ بوده است که پس از تایید روایی آن توسط خبرگان، ، بین ۲۷۰ نفر از دانشجویان و مدرسان پنج مرکز آموزشی جامع علمی و کاربردی شهر ارومیه به صورت تصادفی و مساوی توزیع و جمع آوری گردید. تجزیهو تحلیل داده ها با استفاده از نرم افزارهای SPSS و LISREL انجام پذیرفت، با استفاده از نرم افزار لیزرل مدل ساختاریمتغییرهای جذب و به کارگیری دانش با برازش خوبی (p-value برابر ۰.۰۰) ارائه گردید و ضرایب استاندارد این مدل نشان دهنده این است که تاثیر مولفه های سیستم آموزشی بر جذب دانش (۱/۲۶) از به کارگیری دانش بیشتر می باشد و با توجه به اینکه ضرایب استاندارد مولفه های سیستم آموزشی و کیفیت آموزشی مراکز به ترتیب ۹۲۰/ و ۱/۱۳ می باشد نشان دهنده این موضوع است که تأثیر کیفیت آموزشی مراکز بر جذب دانش و به کارگیری دانش بیشتر از مؤلفه های سیستم آموزشی می باشد. ضرایب به دست آمده از همبستگی پیرسونی حاکی از آن است که ارتباط مستقیمی بین تسهیم دانش و مؤلفه های سیستم آموزشی با فرایند جذب و به کارگیری دانش در مراکز آموزشی وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.