بررسی نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) بر توانمندی های دانشی، نگرشی و مهارتی دانشحویان دانشگاه های تربیت معلم شهرستان دزفول


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) بر توانمندی های دانشی، نگرشی و مهارتی دانشحویان دانشگاه های تربیت معلم شهرستان دزفول دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) بر توانمندی های دانشی، نگرشی و مهارتی دانشحویان دانشگاه های تربیت معلم شهرستان دزفول  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) بر توانمندی های دانشی، نگرشی و مهارتی دانشحویان دانشگاه های تربیت معلم شهرستان دزفول،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) بر توانمندی های دانشی، نگرشی و مهارتی دانشحویان دانشگاه های تربیت معلم شهرستان دزفول :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

در سراسر جهان، دانشگاه ها ومؤسسات آموزش عالی نقش عمده ای در انتقال دانش و کاربرد آن توسط فراگیران دارند. ازجمله مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه های تربیت معلم هستند که با تربیت نیروی انسانی نقش بسزایی در رسیدن به اینهدف ارزشمند ایفا می کنند. این مقاله به بررسی نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) بر توانمندی های دانشی، نگرشی ومهارتی دانشجویان دانشگاه های تربیت معلم شهرستان دزفول از دیدگاه این دانشجویان پرداخته است. روش پژوهش در انجاماین پژوهش توصیفی (زمینه یابی) از نوع پیمایشی بود. جامعه ی آماری شامل کلیه ی دانشجویان کارشناسی دانشگاه هایتربیت معلم شهرستان دزفول بود که با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی ساده ۱۶۱ نفر به عنوان نمونه در نظر گرفته شد.ابزار اصلی جمع آوری داده ها، پرسشنامه محقق ساخته از نوع بسته پاسخ با ۳۰ گویه در ۳ حیطه ی دانشی، نگرشی و مهارتی(هر حیطه ۱۰ سوال) با محوریت فن آوری اطلاعات و ارتباطات بود. پایایی پرسشنامه بر اساس ضریب آلفای کرونباخ معادل۰/۸۵ برآورد گردد و روایی آن مورد تایید متخصصصان مربوط قرار گرفت. نتایج تحقیق به لحاظ آماری در سطح P0/5بیانگر آن بود که از دیدگاه دانشجویان تربیت معلم، فن آوری اطلاعات و ارتباطات نقش عمده ای در افزایش توانمندی هایدانشی، نگرشی و مهارتی دانشجویان ایفا می کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.