بررسی دیدگاه تربیتی هنری ژیرو در فهم برنامه درسی به عنوان یک پداگوژی انتقادی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی دیدگاه تربیتی هنری ژیرو در فهم برنامه درسی به عنوان یک پداگوژی انتقادی دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی دیدگاه تربیتی هنری ژیرو در فهم برنامه درسی به عنوان یک پداگوژی انتقادی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی دیدگاه تربیتی هنری ژیرو در فهم برنامه درسی به عنوان یک پداگوژی انتقادی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی دیدگاه تربیتی هنری ژیرو در فهم برنامه درسی به عنوان یک پداگوژی انتقادی :
تعداد صفحات :۸
چکیده مقاله:
آنچه مسلم است این است که نظریه انتقادی در اصل مبتنی بر استفاده از نقد به عنوان یک روش بررسیاست. صاحبنظران این حوزه از طریق رد واقع گرایی گذشته، تئوری پست مدرنیسم را در دستورکار خودقرار داده اند. این مقاله با هدف بررسی اندیشه های تربیتی هنری ژیرو به عنوان یکی از منتقدان برنامهدرسی مدرنیسم شکل گرفته است. اندیشه های وی که برآمده از مکتب فرانکفورت و اندیشه های ماکوزهبوده است تحول عظیمی در شکل گیری برنامه درسی به عنوان یک پداگوژی انتقادی به وجود آوردهاست. در این مقاله تلاش شده است تا اندیشه های هنری ژیرو به عنوان یکی از پرچمداران هویت سیاسیدر برنامه درسی مورد توجه قرار گرفته و سپس برنامه درسی و فرایند یاددهی یادگیری از دیدگاه ویمورد بررسی قرار گیرد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.