ویژگیهای فردی مؤثر در تجاری سازی دستاوردهای پژوهشی دانشگاه ها و مؤسسات پژوهشی


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ویژگیهای فردی مؤثر در تجاری سازی دستاوردهای پژوهشی دانشگاه ها و مؤسسات پژوهشی دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ویژگیهای فردی مؤثر در تجاری سازی دستاوردهای پژوهشی دانشگاه ها و مؤسسات پژوهشی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ویژگیهای فردی مؤثر در تجاری سازی دستاوردهای پژوهشی دانشگاه ها و مؤسسات پژوهشی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ویژگیهای فردی مؤثر در تجاری سازی دستاوردهای پژوهشی دانشگاه ها و مؤسسات پژوهشی :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

در اقتصاد دانش بنیان امروزی نقش دانشگران انسانی بیش از پیش آشکار شده است. در این میان، مباحثی همچون ارتبط صنعت و دانشگاه و لزوم همکاری و تعامل میان آنها جهت هم افزایی نیروها و پیوند هر چه بیشتر یافته های دانشگاهی یا به عبارت بهتر، تولیدات دانشگاه با نیازهای جامعه، توجه زیادی را به خود معطوف نموده است. در عین حال، فرآیند تجاری سازی در آغاز با خلق ایده، ایجاد شده و تبدیل ایده به تولیدات صنعتی، خود فرایند پیچیده ای است که مستلزم مطالعات و پژوهش های متعدد و گسترده دانشگران یا همان نیروهای فکری دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی می باشد. از این رو در مقاله حاضر سعی بر آن است تا این فرایند از بعد ویژگی های فردی مورد بررسی قرار گرفته و تحلیل گردد. روش بررسی توصیفی تحلیلی بوده و اطلاعات مورد نیاز از طریق بررسی اسناد و مطالعات کتابخانه ای گردآوری شده است. در خاتمه نیز مباحث جمع بندی و پیشنهادها مطرح شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.