سنجش میزان رضایت مشتریان از محصولات صنایع غذایی با استفاده از تکنیک داده کاوی : مطالعه موردی محصولات شرکت شیرین عسل


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 سنجش میزان رضایت مشتریان از محصولات صنایع غذایی با استفاده از تکنیک داده کاوی : مطالعه موردی محصولات شرکت شیرین عسل دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد سنجش میزان رضایت مشتریان از محصولات صنایع غذایی با استفاده از تکنیک داده کاوی : مطالعه موردی محصولات شرکت شیرین عسل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی سنجش میزان رضایت مشتریان از محصولات صنایع غذایی با استفاده از تکنیک داده کاوی : مطالعه موردی محصولات شرکت شیرین عسل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن سنجش میزان رضایت مشتریان از محصولات صنایع غذایی با استفاده از تکنیک داده کاوی : مطالعه موردی محصولات شرکت شیرین عسل :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

In Last decade, organization found that keeping loyal customers is much less costly than absorbing new customers. Nowadays customer satisfaction is not enough for organizations, they want to know whether their Customers are loyal or not. The purpose is communicating to customers for long time, having more benefit In business. So organizations must supervise the interaction between them & their customers. The main question is how to recognize the customer need Organizations can classify their customers according to their purchase frequency, their geographical location … and analyze their customer behavior. Customer lifetime value can be created during communicating to organization by customers. The main reason of calculating it, is creating a weight for current customer value and customer potential value used by organization. The method that used in this survey is data-mining and one of its approach, CRISP-DM. The software for this goal is SPSS MODELERIBM using for clustering Shirin Asal Company’s customer. At the end, their customers classify into the 3 segmentations.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.