اندازه گیری اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتری در عملکرد شعبات بانک ملی در شهرستان اصفهان


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اندازه گیری اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتری در عملکرد شعبات بانک ملی در شهرستان اصفهان دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اندازه گیری اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتری در عملکرد شعبات بانک ملی در شهرستان اصفهان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اندازه گیری اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتری در عملکرد شعبات بانک ملی در شهرستان اصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اندازه گیری اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتری در عملکرد شعبات بانک ملی در شهرستان اصفهان :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

مدیریت ارتباط با مشتریان به عنوان یک فرآیند، متشکل از نظارت بر مشتری، مدیریت و ارزشیابی داده ها و نهایتاً ایجاد مزیت واقعی از اطلاعات استخراج شده در تعامل با آنان تعریف می شود. این پژوهش از حیث هدف، کاربردی و از لحاظ روش پژوهش، توصیفی است ، که هدف از انجام آن اندازه گیری اربخشی مدیریت ارتباط بامشتری در عملکرد شعبات بانک ملی است. در این راستا برای گردآوری اطلاعات لازم به منظور آزمون فرضیه ها، از پرسشنامه ای استاندارد حاوی ۲۷ پرسش در ۸ بعد، که طبق جدول مورگان و همکاران با روش نمونه گیری تصادفی ساده، بین ۹۲ مدیر واحد انفورماتیک در شعبات بانک ملی در سطح شهرستان اصفهان، بهعنوان جامعه آماری پژوهش، توزیع گردید. برای تجزیه و تحلیل داده ها و آزمون فرضیه ها از مدل معادلات ساختاری، موجود در بسته نرم افزار SmartPL استفاده شد. نتایج آزمون فرضیه ها نشان داد، تأیر مستقیم اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتری بر رضایت و وفاداری و سپس تأیر آن ها بر عملکرد مالی معنا دار بوده است. همچنین دو بعد تجزیه مشتری و رویکرد فرآیند محوری بر رضایت و دو بعد تعهد سازمانی و تجزیه مشتری بر وفاداری مشتریان تأثیرگذار بوده است. بنابراین مدیران باید در شیوه های رابطه ای تمرکز کنند که موجب افزایش رضایت و وفاداری مشتریان خود می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.