گزینش و اولویت بندی تأمین کنندگان خارجی با استفاده از مدل تاپسیس فازی مطالعه موردی: شرکت لبنیات پاستوریزه ی پاک تهران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
گزینش و اولویت بندی تأمین کنندگان خارجی با استفاده از مدل تاپسیس فازی مطالعه موردی: شرکت لبنیات پاستوریزه ی پاک تهران دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد گزینش و اولویت بندی تأمین کنندگان خارجی با استفاده از مدل تاپسیس فازی مطالعه موردی: شرکت لبنیات پاستوریزه ی پاک تهران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی گزینش و اولویت بندی تأمین کنندگان خارجی با استفاده از مدل تاپسیس فازی مطالعه موردی: شرکت لبنیات پاستوریزه ی پاک تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن گزینش و اولویت بندی تأمین کنندگان خارجی با استفاده از مدل تاپسیس فازی مطالعه موردی: شرکت لبنیات پاستوریزه ی پاک تهران :
تعداد صفحات :۱۷
چکیده مقاله:
تأمین کنندگان یک سازمان، به عنوان جزئی از یک زنجیره ی تأمین،نقش بسزایی را در جریان ورودی مواد اولیه ایفا خواهند کرد و موضوع تأمین مواد اولیه، تأثیر مستقیمی بر روی هزینه ها وسودآوری شرکت ها خواهد داشت. بیشتر پژوهش های صورتپذیرفته در زمینه ی گزینش و اولویت بندی تأمین کنندگان، مربوط به تأمین کنندگان داخلی یک سازمان بوده است بنابراین در مقاله ی پیش رو تلاش بر این بوده است تا عوامل مؤثر بر گزینش تأمین کنندگان خارجی تعیین شده و تأمین کنندگان شرکت نیز اولویت بندی شوند. موضوع گزینش تأمین کنندگان خود را به عنوان یک مسأله یتصمیم گیری چند معیاره که شامل عوامل کمی و کیفی می باشد مطرحمی کند. در مقاله ی پیش رو، بیشتر عوامل تأثیرگذار بر گزینش تأمین کنندگان بصورت کیفی می باشند به همین دلیل کوشش شده تامحاسبات هر چه بیشتر به واقعیت نزدیک باشد و نظرات تصمیمگیرندگان خبره در محاسبات وارد شوند. برای نیل به این هدف، منطق فازی را به کار گرفته و برای اولویت بندی تأمین کنندگان ازالگوریتم تاپسیس در فضای فازی بهره جسته ایم.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.