تاثیر کیفیت خدمات بر رضایتمندی مشتریان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر کیفیت خدمات بر رضایتمندی مشتریان دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر کیفیت خدمات بر رضایتمندی مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر کیفیت خدمات بر رضایتمندی مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر کیفیت خدمات بر رضایتمندی مشتریان :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

در این پژوهش محقق با توجه به پژوهشهای بعمل آمده در زمینه شاخص های ارتقاء کیفیت شرکت های کانتینری در یک شرکت حمل و نقل کانتینری رابطه کیفیت خدمات بر رضایتمندی مشتریان از روشکتابخانه ایی و میدانی از سه شاخص نرخ ، مشتری مداری و زمانبندی مورد بررسی واقع شده است . جامعه آماری در این تحقیق شرکت های کارگزاری بوده و از طریق پرسشنامه استاندارد و نرم افزار SPSS به تجزیه و تحلیل نتایج پرداخته شده است و در نهایت فرضیات محقق مورد تایید واقع شده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.