بررسی تأثیر یگانگی برند بر تمایل به پرداخت اضافه قیمت در برندهای گوشی تلفن همراه


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تأثیر یگانگی برند بر تمایل به پرداخت اضافه قیمت در برندهای گوشی تلفن همراه دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تأثیر یگانگی برند بر تمایل به پرداخت اضافه قیمت در برندهای گوشی تلفن همراه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تأثیر یگانگی برند بر تمایل به پرداخت اضافه قیمت در برندهای گوشی تلفن همراه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تأثیر یگانگی برند بر تمایل به پرداخت اضافه قیمت در برندهای گوشی تلفن همراه :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

معمولاً چندین عامل به طور مشترک ارزیابی مصرفکننده را تحت تأثیر قرار میدهند. نام و نشان تجاری ۱ و قیمت دو عاملی هستند که به طور معمول بر ارزیابی مصرفکننده از محصول و تمایل خرید وی اثر میگذارند. در برخی بازارهای مصرفی، برندهای تولیدکننده با رقابت شدید قیمت روبرو هستند.اکثر پژوهشهای صورت گرفته در حوزه ارزش ویژه برند در بازارهای تجاری بر پیشبینی وفاداری برند بهعنوان عاملی که باعث ایجاد ترجیح در مصرفکننده جهت خرید از یک برند میشود، تمرکز کردهاند و کمتر بر علت تمایل مصرفکننده به پرداخت بهای بیشتر یا کمتر برای برندها پرداخته شده است؛ درحالیکه پذیرش قیمت بالاتر یکی از نتایج مهم اقتصادی حاصل از تصویر برند مطلوب میباشد. این پژوهش با هدف شناسایی تأثیر یگانگی ادراک شده از برند بر تمایل مصرفکنندگان به پرداخت اضافهقیمت انجام گرفته است. این پژوهش از نظر هدف، کاربردی و از نظر روش گردآوری دادهها، توصیفی از نوع پیمایشی و همبستگی است. پرسشنامه این پژوهش از ادبیات موجود برگرفته شده و برای اثباتروایی آن از روش خبره سنجی استفاده گردیده است. جامعه آماری پژوهش، کلیه کاربران تلفن همراه میباشد و از روش نمونهگیری غیراحتمالی در دسترس استفاده شده است. جمعآوری دادهها با استفاده ازپرسشنامه صورت گرفت و در مجموع ۴۵۴ پرسشنامه تکمیل شده به دست آمد. به منظور تجزیه و تحلیل دادهها از مدل معادلات ساختاری استفاده شد و با استفاده از نرم افزارهای SPSS22 و Smart PLS 2 صورت گرفت. یافتههای پژوهش حاکی از تأثیر مثبت و معنادار یگانگی ادراک شده از برند ۲ بر تمایل مصرفکننده به پرداخت اضافه قیمت میباشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.