نگرش مردم تهران نسبت به رسانه های جمعی داخلی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
نگرش مردم تهران نسبت به رسانه های جمعی داخلی دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد نگرش مردم تهران نسبت به رسانه های جمعی داخلی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نگرش مردم تهران نسبت به رسانه های جمعی داخلی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن نگرش مردم تهران نسبت به رسانه های جمعی داخلی :
تعداد صفحات :۲۱
چکیده مقاله:
این مقاله با هدف بررسی نگرش ۲ مردم تهران نسبت به رسانه های جمعی که در داخل کشور مجوز انتشار دارند انجام گرفت.سه گروه پایگاه اجتماعی اقتصادی تحت عنوان مرفه، متوسط و کارگری در شهر تهران جامعه پژوهش را تشکیل میدهند.نوع نمونهگیری بهصورت سیستماتیک صورت گرفت و تعداد ۳۸۴ نفر از ساکنان منطقه ۱۱ شهر تهران انتخاب شدند که در سه گروه پایگاه اجتماعی اقتصادی ۳ قرار گرفتند. ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه بود. یافتهها نشان میدهد که نگرش اکثر افراد شرکتکننده به رسانه های جمعی ناامیدکننده است. هر چه از طبقه مرفه به سمت طبقه کارگری پیش میرویمنگرش رادیکالی، کاهش و نگرش اصلاحطلبی، افزایش پیدا میکند. میزان اعتماد به رسانه ها در حد خیلی پایینی قرار دارد و این نارضایتی در طبقه مرفه، بیشترین و در طبقه کارگری، کمترین میزان را به خودش اختصاص داده است. نتایج اینبخش براساس فرضیه شکاف آگاهی ۴ نیز مورد تأیید قرار میگیرد، بهگونهای که افراد دارای پایگاه اجتماعی اقتصادی بالاتر نسبت به افراد با پایگاه اجتماعی اقتصادی پایینتر سریعتر به اطلاعات دسترسی پیدا میکنند که این باعث ایجاد شکاف آگاهی بین مردم میشود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.