شبکه های اجتماعی : فرصت ها و چالش ها ی اقتصادی و مدیریتی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
شبکه های اجتماعی : فرصت ها و چالش ها ی اقتصادی و مدیریتی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد شبکه های اجتماعی : فرصت ها و چالش ها ی اقتصادی و مدیریتی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شبکه های اجتماعی : فرصت ها و چالش ها ی اقتصادی و مدیریتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن شبکه های اجتماعی : فرصت ها و چالش ها ی اقتصادی و مدیریتی :
تعداد صفحات :۲۴
چکیده مقاله:
با گسترش شبکه های اجتماعی و رشد روز افزون آنها، ارتباطات ازهرنوعی چه در سطح حقوقی )سازمانی، غیرسازمانی(و چه درسطح حقیقی )فردی، گروهی( به ابعاد تازه ای درعصر جدید دست یافته است. این تغییر باعث تداخل این اثرات به صورت آنی درسایر علوم انسانی نیز شده است. همزمان با این کارکرد توجه به نگرش کاربران شبکه های اجتماعی درهرسطحی و دسترسی آنها به این فضای عمومی جهانی نیز ضروری به نظر می رسد. این مقاله نگاهی دارد به فرصت ها و چالش های موثر بر اثرات شبکه های اجتماعی مجازی برمدیریت و اقتصاد. به منظور انجام این تحقیق از ابزار پرسشنامهسازمان یافته استفاده شد. با استفاده از فرمول کوکران از ۷۰۱ کاربر اینترنت با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی طبقاتی پرسشنامه درمیان آنان توزیع و پس از آن با استفاده از نرم افزار spss نتایج تجزیه و تحلیل گردید. نتایج نشانمی دهد که این شبکه ها مسولیت پذیری، وفاداری و رقابت را دربین کاربران ترویج می دهند و درعین حال راه ساده ای هستند برای تماس سریع و مطمئن با شرکت های بزرگ، با علم و توجه به اینکه آن شرکت ها پاسخ مثبت و مفیدی ارائه خواهند داد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.