تعامل نخبگان و تلویزیون ایران:ارائه مدلی تحلیلی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تعامل نخبگان و تلویزیون ایران:ارائه مدلی تحلیلی دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تعامل نخبگان و تلویزیون ایران:ارائه مدلی تحلیلی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تعامل نخبگان و تلویزیون ایران:ارائه مدلی تحلیلی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تعامل نخبگان و تلویزیون ایران:ارائه مدلی تحلیلی :
تعداد صفحات :۲۹
چکیده مقاله:
مطالعه حاضر با هدف شناخت الگوی تعامل نخبگان و رسانه، در پی ارائه مدلی است که فرایند اقناع مخاطب را بر اساس تأثیرات متقابل نخبه و رسانه تبیین کند این تبیین در بادی امر مستلزم گرداوری مجموعه ای ازاطلاعات مربوط به شیوههای ارتباط متقابل و اثرات جن در هر یک از دو گروه مورد مطالعه بود بر اساس یافتههای موجود کانون های ارتباط متقابل و اثرات تبعی آن قابل شناسایی است و میتوان آن را مبنایی برای استنباط و تحلیل های علمی قرار دادی در تبیین ابعاد نخبگی در مطالعه حاضر میتوان به سه مؤلفه مشرو عیت، مقبولیت و جذابیت اشاره کرد مدیریت تلویزیون به منظور اقناع مخاطب ناچار است از نخبگان استفاده کند تطبیق خواستهای نخبگان با اهداف و نیازهای مدیریت تلویزیون اگر چه مشکل اما قابل انجام است
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.