بررسی شبکه اجتماعی اینستاگرام و کارکردهای آن اینستاگرام شبکه اجتماعی یا تجاری؟


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی شبکه اجتماعی اینستاگرام و کارکردهای آن اینستاگرام شبکه اجتماعی یا تجاری؟ دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی شبکه اجتماعی اینستاگرام و کارکردهای آن اینستاگرام شبکه اجتماعی یا تجاری؟  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی شبکه اجتماعی اینستاگرام و کارکردهای آن اینستاگرام شبکه اجتماعی یا تجاری؟،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی شبکه اجتماعی اینستاگرام و کارکردهای آن اینستاگرام شبکه اجتماعی یا تجاری؟ :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

رسانه های اجتماعی ابزارهای نرم افزاری تحت وبی هستند که به کاربران اجازه ایجاد، اشتراک گذاری ، استفاده از محتوی تولید شده در فضای مجازی را به صورت فردی و گروهی می دهد.شبکه های مجازی از جمله اینستاگرام از جمله این رسانه های اجتماعی هستند که امکاناشتراک گزاری عکس و فیلم را به افراد می دهد و مبتنی بر شبکه تلفن همراه و وب می باشد، که با ویژگی خاص حدود کردن عکس ها به شکل مربع و استفاده از فیلترهای دیجیتال امروزه بیش از ۰۳۳ ملیون کاربر در سراسر جهان دارد. در واقع به گفته کاستلز با ظهور شبکه های اجتماعی امروزه عصر توده ها جای خود را به عصر تعاملات دو طرفه در شبکه های اجتماعی داده است. لذا شبکه های اجتماعی بیشتر بستراین تعاملات هستند تا برطرف کردن نیاز های خود در امور تجاری! این پژوهش با هدف بررسی و توصیف این شبکه اجتماعی مجازی و شناخت انگیزه وهدف کاربران از استفاده از این شبکه اجتماعی و نحوه تعامل کاربران در بستر اینترنت بایکدیگراست. در نگاهی گذرا نحوه برخورد با این شبکه اجتماعی و انگیزه و نیاز مخاطب از روی آوردن به اینشبکه مورد بررسی قرار میگیرد.در بخش یافته های پژوهش که با روش پیمایشی از بین کاربران ۰۳ ۰۳ ساله اینستاگرام انجام شده است. -کاربران بیشتر انگیزه از استفاده از اینستاگرام را به اشتراک گزاردن عکس و ایجاد روابط با دوستان و آشنایان دانسته و کمتر به این شبکه اجتماعی برای امور تجاری اعتماد داشته اند.در واقع افراد بیشتر از اینستاگرام بیشتر از امور تجاری ، ارتباطات میان فردی و به اشتراک گزاری علایق قردی بوده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.