بررسی تأثیررفتارهای انحرافی کاری بر کیفیت خدمات عمومی مطالعه موردی:بانک انصار استان آذربایجان غربی


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تأثیررفتارهای انحرافی کاری بر کیفیت خدمات عمومی مطالعه موردی:بانک انصار استان آذربایجان غربی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تأثیررفتارهای انحرافی کاری بر کیفیت خدمات عمومی مطالعه موردی:بانک انصار استان آذربایجان غربی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تأثیررفتارهای انحرافی کاری بر کیفیت خدمات عمومی مطالعه موردی:بانک انصار استان آذربایجان غربی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تأثیررفتارهای انحرافی کاری بر کیفیت خدمات عمومی مطالعه موردی:بانک انصار استان آذربایجان غربی :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

تحقیق حاضر با هدف بررسی تأثیررفتارهای انحرافی کاری بر کیفیت خدمات عمومیدر بانک انصار استان آذربایجان غربی انجام شده است. از نظر ماهیت تحقیق کاربردی محسوب می گردد. جامعه آماری تحقیق حاضر شامل کلیه کارکنان بانک انصار استان آذربایجان غربی می باشد که تعداد آنها ۰۸۲ نفر می باشد. برای تعیین حجم نمونه از فرمول کوکران استفاده شده که براین اساس، حجم نمونه ۱۱۱ نفر می باشد. روش نمونه گیری از نوع تصادفی می باشد و جهت جمعآوریدادهها نیز از مطالعات میدانی بهره بردهو این کار از طریق توزیع پرسشنامه انجامگرفته است. میزان پایایی پرسشنامه با استفاده از ضریب آلفایکرونباخ تعیین گردیده، و مورد تایید می باشد. اطلاعات بدست آمده براساس فرضیه های پژوهش و با استفاده از روش t های آمار توصیفی از قبیل میانگین، فراوانی، و انحراف معیار مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و در آمار استنباطی از آزمون استودنت تک عاملی استفاده شده است. در فرضیه اصلی این تحقیق، رابطه بین رفتارهای انحرافی کاری و کیفیت خدمات مورد بررسی قرار گرفته است. در فرضیه های فرعی رابطه بین ابعاد رفتارهای انحراف کاری )رفتارهای انحراف سازمانی و رفتارهای انحرافی بین فردی( با ابعاد کیفیت خدمات )عوامل ملموس، پاسخگویی، همدلی، اطمینان خاطر و قابلیت اعتماد( مورد بررسی قرار گرفته است. جهت بررسی فرضیه اصلی تحقیق از آزمون ضریب همبستگی پیرسون و اسپیرمن استفاده شده است. براساس نتایج بدست آمده بین رفتارهای انحرافی و کیفیت خدمات کارکنان بانک انصار شهرستان های جنوب استان آذربایجان غربی رابطه معناداری با ضریب همبستگی پیرسون-۰/۴۳۳ وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.