رابطه علی ادراک حمایت عاطفی معلم با عملکرد زبان انگلیسی با میانجی گری لذت تحصیلی، خودکارآمدی تحصیلی و تلاش تحصیلی در دانش آموزان پسر سال اول دبیرستان شهر اهواز


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه علی ادراک حمایت عاطفی معلم با عملکرد زبان انگلیسی با میانجی گری لذت تحصیلی، خودکارآمدی تحصیلی و تلاش تحصیلی در دانش آموزان پسر سال اول دبیرستان شهر اهواز دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه علی ادراک حمایت عاطفی معلم با عملکرد زبان انگلیسی با میانجی گری لذت تحصیلی، خودکارآمدی تحصیلی و تلاش تحصیلی در دانش آموزان پسر سال اول دبیرستان شهر اهواز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه علی ادراک حمایت عاطفی معلم با عملکرد زبان انگلیسی با میانجی گری لذت تحصیلی، خودکارآمدی تحصیلی و تلاش تحصیلی در دانش آموزان پسر سال اول دبیرستان شهر اهواز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه علی ادراک حمایت عاطفی معلم با عملکرد زبان انگلیسی با میانجی گری لذت تحصیلی، خودکارآمدی تحصیلی و تلاش تحصیلی در دانش آموزان پسر سال اول دبیرستان شهر اهواز :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

هدف از پژوهش حاضر، بررسی رابطهی علی ادراک حمایت عاطفی معلم با عملکرد زبان انگلیسی با میانجی گری لذت تحصیلی، خودکارآمدی تحصیلی و تلاش تحصیلی در دانش آموزان سال اول دبیرستان شهر اهواز بود. شرکت کنندگان در اینپژوهش ۰۸۱ نفر از دانش آموزان پسرسال اول دبیرستان شهر اهواز بودند، که به روش نمونه گیری تصادفی چند مرحلهای انتخاب شدند. ابزارهای استفاده شده در این پژوهش مقیاس حمایت عاطفی معلم و تلاش تحصیلی ساکیز ) ۷۱۱۲ (، خرده مقیاس لذت ) تحصیلی پرسشنامهی هیجانهای پیشرفت پکران ) ۷۱۱۷ ( و پرسشنامه خودکارآمدی تحصیلی پاتریک، هیکس و رایان ) ۰۹۹۲بودند. ارزیابی الگوی پیشنهادی با استفاده روش تحلیل مسیر انجام گرفت. جهت آزمون روابط غیرمستقیم از روش بوت استراپ )نرم افزار ۰۸ (AMOS- استفاده شد. نتایج نشان دادند، که متغیر برونزای ادراک حمایت عاطفی معلم به طور مستقیم با عملکرد زبان انگلیسی رابطه ندارد اما با میانجی گری لذت تحصیلی با متغیر درونزای عملکرد زبان انگلیسی رابطه معنی داری دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.