رابطه خلاقیت هیجانی و سبکهای یادگیری با انگیزش پیشرفت تحصیلی


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه خلاقیت هیجانی و سبکهای یادگیری با انگیزش پیشرفت تحصیلی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه خلاقیت هیجانی و سبکهای یادگیری با انگیزش پیشرفت تحصیلی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه خلاقیت هیجانی و سبکهای یادگیری با انگیزش پیشرفت تحصیلی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه خلاقیت هیجانی و سبکهای یادگیری با انگیزش پیشرفت تحصیلی :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

مقدمه:هدف از پژوهش حاضر بررسی رابطه خلاقیت هیجانی و سبکهای یادگیری با انگیزش پیشرفت تحصیلی می باشد.روش:روش پژوهش حاضر توصیفی و از نوع همبستگی بود. جامعه آماری پژوهش حاضر را، کلیه دانشآموزان دختر و پسر مقطع متوسطه سال دوم و سوم دبیرستان شهرستان گنبد کاووس که در سال تحصیلی۹۲-۹۳ مشغول به تحصیل بودند تشکیل می دادند و تعدادشان ۵۵۸۱۹ نفر بود که براساس روش نمونهگیری تصادفی خوشه ای مرحله ای ۴۰۰ نفر انتخاب شده و پرسشنامه های سبک های یادگیری کلب، خلاقیت هیجانی آوریل) ۵۶۶۶ ( و پرسشنامه انگیزه پیشرفت تحصیلی راتکمیل کردند.داده ها توسط شاخص های آمار توصیفی، ضریب همبستگی پیرسون، رگرسیون گام به گام و تحلیل واریانس و همچنین با استفاده از نرم افزارSPSS تحلیل شدند. یافته ها:: نتایج نشان داد بین انگیزه پیشرفت تحصیلی با عامل کلی و تمام مولفههای خلاقیت هیجانی ارتباط معنادار وجود دارد. همچنین هر دو سبک یادگیری با اختلاف اندکی با انگیزه پیشرفت تحصیلی رابطه معنادار دارند p>0/01 نتایج رگرسیون چندگانه نشان داد از بین متغیر های مستقل، دو مولفه ی آمادگی و اثر بخشی قادر به پیش بینی معنی دار انگیزه پیشرفت تحصیلی هستند p>0/01 همچنین نتایج رگرسیون نشان دادکه هر دو سبک یادگیری قادر به پیش بینی معنی دار انگیزه پیشرفت تحصیلی می باشند p>0/01 در کل ۰/۴۲درصد ازکل واریانس انگیزه پیشرفت تحصیلیبه وسیله خلاقیت هیجانی و۰/۱۸ درصد ازکل واریانس انگیزه پیشرفت تحصیلی به وسیله سبکهای یادگیری تبیین میشود P<0/01 نتیجه گیری: نتایج این پژوهش از نقش خلاقیت هیجانی و سبکهای یادگیری در پیش بینی انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان حمایت می کند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.