رابطه بین هوش هیجانی ادراک شده و رضایت از زندگی با میانجی گری عزت نفس دردانش آموزان شهر دزفول
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
رابطه بین هوش هیجانی ادراک شده و رضایت از زندگی با میانجی گری عزت نفس دردانش آموزان شهر دزفول دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد رابطه بین هوش هیجانی ادراک شده و رضایت از زندگی با میانجی گری عزت نفس دردانش آموزان شهر دزفول کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه بین هوش هیجانی ادراک شده و رضایت از زندگی با میانجی گری عزت نفس دردانش آموزان شهر دزفول،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن رابطه بین هوش هیجانی ادراک شده و رضایت از زندگی با میانجی گری عزت نفس دردانش آموزان شهر دزفول :
تعداد صفحات :۱۳
چکیده مقاله:
در پژوهش حاضر نقش واسطه ای عزت نفس در رابطه بین هوش هیجانی ادراک شده و رضایت از زندگی مورد بررسی قرارگرفت. شرکت کنندگان در این پژوهش شامل ۶۱۳ دانش آموز ) ۱۷۱ زن، ۱۶۷ مرد( دبیرستان های شهر دزفول بودند. برای اندازهگیری متغیر های پژوهش، پرسشنامه فراخلقی) TMMS (، عزت نفس روزنبرگ و پرسشنامه رضایت از زندگی داینر و همکاران و همچنین سوالاتی برای بدست آوردن داده های جمعیت شناختی مورد استفاده قرار گرفتند. پایایی توسط آلفای کرونباخ احراز گردید. انتظار می رفت که ابعاد هوش هیجانی فراخلقی بخصوص وضوح و بازسازی هیجانی ارتباط مثبتی با رضایت از زندگیداشته باشند. همچنین عزت نفس رابطه مثبت و معناداری با رضایت از زندگی در بین دانش آموزان را نشان دهد. نتایج حاصل از مدل سازی معادلات ساختاری نشان داد که هوش فرا خلقی بخصوص در ابعاد وضوح و بازسازی هیجانی ارتباط مستقیم و غیر مستقیم ) با میانجی گری عزت نفس( با رضایت از زندگی در دانش آموزان دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.