رابطه بین مهارت های ارتباطی استادان و عملکرد آموزشی آنان از نظر دانشجویان آموزشکده فنی و حرفهای سما مرکز شوشتر


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه بین مهارت های ارتباطی استادان و عملکرد آموزشی آنان از نظر دانشجویان آموزشکده فنی و حرفهای سما مرکز شوشتر دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه بین مهارت های ارتباطی استادان و عملکرد آموزشی آنان از نظر دانشجویان آموزشکده فنی و حرفهای سما مرکز شوشتر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه بین مهارت های ارتباطی استادان و عملکرد آموزشی آنان از نظر دانشجویان آموزشکده فنی و حرفهای سما مرکز شوشتر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه بین مهارت های ارتباطی استادان و عملکرد آموزشی آنان از نظر دانشجویان آموزشکده فنی و حرفهای سما مرکز شوشتر :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

این پژوهش با هدف بررسی رابطه بین مهارتهای ارتباطی استادان و عملکرد آموزشی آنان در آموزشکده فنی و حرفه ای سما مرکزشوشتر انجام شده . نوع پژوهش به لحاظ هدف کاربردی و از نظر شیوه پردازش داده ها از نوع تحقیقات توصیفی همبستگی است. جامعه آماری این پژوهش شامل همه دانشجویان دختر و پسر که در رشتههای کامپیوتر ، حسابداری و معماری به تعداد ۰۰۱۱ نفر که در دوره کاردانی در نیمسال دوم سال تحصیلی ۲۰ ۰۹۲۰ در آموزشکده فنی و حرفهای سما مرکز شوشتر مشغول به تحصیل بودند . نمونه آماری بر اساس فرمول حجم نمونه مورگان متناسب با حجم بالغ بر ۰۲۰ نفر از دانشجویان این آموزشکده بهروش نمونه گیری طبقه ای تصادفی انتخاب شده است . برای گرداوری داده ها از دو پرسشنامه شامل پرسشنامه مهارتهای ارتباطی بارتون ) ۰۲۲۱ ( با ۰۱ سؤال و پرسشنامه سنجش عملکرد آموزشی استادان ساعتچی ) ۰۹۱۱ ( با ۰۰ سؤال استفاده شده است . ضرایب پایانی به ترتیب برای پرسشنامه اول ۱۱ % و برای پرسشنامه دوم ۱۲ % بر اساس روش آلفای کرونباخ تعیین گردیدههم چنین سوایی صوری و محتوایی هر دو پرسشنامه مورد تأیید کارشناسان و متخصصان قرار گرفت . داده های گردآوری شده با استفاده از آمار توصیفی ) فراوانی ۶ درصد ، میانگین و اعراف معیار ( و آمار استنباطی ) ازمون ضریبهمبستگی پیرسون ، ازمون رگرسیون خطی و چند متغیره ، آنالیز واریانس یکراهه و پیگری دانکن ( مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند و نتایج به دست آمده نشان داد که بین مهارت های ارتباطی استادان و عملکرد آموزشی انان رابطه مثبت و معناداری وجود دارد ( r=0/672 , p< %5 ) . بین مهارت کلامی استادان و عملکرد آموزشی آنان ( r=0/53 , p<%5 ( بین مهارت شنود استادان و عملکرد اموزشی آنان ( r=0/462 , P<%5 ) و بین مهارت بازخورد استادان و عملکرد آموزشی آنان ( r=0/672 , P< %5 ) رابطه مثبت و معنا داری وجود دارد . همچنین مشخص شد که ۵۴ درصد از تغییرات واریانس نمرات عملکرد اموزشی استادان توسط نمرات مهارت های ارتباطی قابل پیش بینی است . در رگرسیون گام به گام مهارت شنود استادان دارای توان پیش بینی کنندگی معنا داری برای عملکرد آموزشی آنان بوده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.