رابطه بین پذیرش خود و تسلط بر محیط با خلاقیت دانش آموزان دختر ناحیه یک دوره متوسطه دوم شهر کرج


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه بین پذیرش خود و تسلط بر محیط با خلاقیت دانش آموزان دختر ناحیه یک دوره متوسطه دوم شهر کرج دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه بین پذیرش خود و تسلط بر محیط با خلاقیت دانش آموزان دختر ناحیه یک دوره متوسطه دوم شهر کرج  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه بین پذیرش خود و تسلط بر محیط با خلاقیت دانش آموزان دختر ناحیه یک دوره متوسطه دوم شهر کرج،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه بین پذیرش خود و تسلط بر محیط با خلاقیت دانش آموزان دختر ناحیه یک دوره متوسطه دوم شهر کرج :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

هدف کلی از پژوهش حاضر تعیین رابطه بین پذیرش خود و تسلط بر محیط با خلاقیت دانش آموزان دختر ناحیه یک دوره متوسطه دوم شهر کرج بوده است. اهداف فرعی پژوهش حاضر نیز عبارت بوده است از تعیین رابطه بین پذیرش خود وخلاقیت دانش آموزان دختر ناحیه یک دوره متوسطه دوم شهر کرج و تعیین رابطه بین تسلط بر محیط و مولفه های خلاقیت دانش آموزان دختر ناحیه یک دوره متوسطه دوم شهر کرج. جامعه آماری پژوهش حاضر تمامی دانش آموزان دختر ناحیه یک دوره متوسطه دوم شهر کرج می باشند. این جامعه مشتمل است بر ۸۷۴۹ نفر که در سه پایه دوره متوسطه دوم مشغول بهتحصیل می باشند. تعداد نمونه های پژوهش معادل ۴۹۷ نفر برآورده شده است که از طریق روش نمونه گیری مرحله ای – تصادفی از میان مدارس مذکور انتخاب شده اند. ابزارهای اندازه گیری در پژوهش حاضر پرسشنامه بهزیستی روانشناختی ریف و پرسشنامه خلاقیت عابدی بوده است. برای تجزیه و تحلیل داده های این پژوهش از نرم افزار آماری SPSS نسخه ۰۲بهره برده شده است. بر این اساس از شاخص های آمار توصیفی مانند میانگین، انحراف استاندارد، کجی و کشیدگی و از شاخص های آمار استنباطی نیز از ضریب همبستگی پیرسون ضریب رگرسیون چندگانه بهره برده ایم. بر اساس یافته های به دست آمده در پژوهش حاضر بین پذیرش خود و خلاقیت رابطه ای وجود ندارد. بر اساس یافته های به دست آمده در پژوهش حاضر بین تسلط بر محیط و خلاقیت رابطه معنادار وجود دارد و با افزایش تسلط بر محیط، خلاقیت دانش آموزان افرایش می یابد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.