بررسی مدل علی خودپنداره تحصیلی و انگیزش تحصیلی خودمختار:نقش میانجی پیشرفت تحصیلی و راهبردهای یادگیری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی مدل علی خودپنداره تحصیلی و انگیزش تحصیلی خودمختار:نقش میانجی پیشرفت تحصیلی و راهبردهای یادگیری دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی مدل علی خودپنداره تحصیلی و انگیزش تحصیلی خودمختار:نقش میانجی پیشرفت تحصیلی و راهبردهای یادگیری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی مدل علی خودپنداره تحصیلی و انگیزش تحصیلی خودمختار:نقش میانجی پیشرفت تحصیلی و راهبردهای یادگیری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی مدل علی خودپنداره تحصیلی و انگیزش تحصیلی خودمختار:نقش میانجی پیشرفت تحصیلی و راهبردهای یادگیری :
تعداد صفحات :۲۱
چکیده مقاله:
هدف این پژوهش، آزمون مدل علی برای پیشبینی انگیزش تحصیلی خودمختار براساس خودپنداره تحصیلی، راهبردهای یادگیری و پیشرفت تحصیلی بود. ۴۱۱ دانشآموز سال اول دبیرستان) ۲۲۲ پسر و ۱۹۱ دختر( به روش تصادفی خوشهایانتخاب شدند و به مقیاس انگیزش تحصیلی)والرند و همکاران، ۱۹۹۲ (، پرسشنامه راهبردهای یادگیری)پینتریچ و دیگروت، ۱۹۹۱ ( و پرسشنامه خودپنداره ساراسوات، ۱۹۹۴ ( پاسخ دادند. دادهها با مدل معادلات ساختاری تحلیل شد. نتایج حاصل از تحلیل مدل بیانگر اثر مثبت خودپنداره تحصیلی بر پیشرفت تحصیلی و راهبردهای یادگیری بود. پیشرفت تحصیلی وراهبردهای یادگیری نیز اثر مثبتی بر انگیزش تحصیلی خودمختار داشتند. خودپنداره تحصیلی با واسطه راهبردهای یادگیری و پیشرفت تحصیلی به صورت غیر مستقیم بر انگیزش تحصیلی خودمختار اثر معناداری داشت، به عبارتی راهبردهای یادگیری و پیشرفت تحصیلی نقش میانجی بین خودپنداره تحصیلی وانگیزش تحصیلی خودمختار داشتند
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.