بررسی مدل علی خودپنداره تحصیلی و انگیزش تحصیلی خودمختار:نقش میانجی پیشرفت تحصیلی و راهبردهای یادگیری


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی مدل علی خودپنداره تحصیلی و انگیزش تحصیلی خودمختار:نقش میانجی پیشرفت تحصیلی و راهبردهای یادگیری دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی مدل علی خودپنداره تحصیلی و انگیزش تحصیلی خودمختار:نقش میانجی پیشرفت تحصیلی و راهبردهای یادگیری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی مدل علی خودپنداره تحصیلی و انگیزش تحصیلی خودمختار:نقش میانجی پیشرفت تحصیلی و راهبردهای یادگیری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی مدل علی خودپنداره تحصیلی و انگیزش تحصیلی خودمختار:نقش میانجی پیشرفت تحصیلی و راهبردهای یادگیری :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

هدف این پژوهش، آزمون مدل علی برای پیشبینی انگیزش تحصیلی خودمختار براساس خودپنداره تحصیلی، راهبردهای یادگیری و پیشرفت تحصیلی بود. ۴۱۱ دانشآموز سال اول دبیرستان) ۲۲۲ پسر و ۱۹۱ دختر( به روش تصادفی خوشهایانتخاب شدند و به مقیاس انگیزش تحصیلی)والرند و همکاران، ۱۹۹۲ (، پرسشنامه راهبردهای یادگیری)پینتریچ و دیگروت، ۱۹۹۱ ( و پرسشنامه خودپنداره ساراسوات، ۱۹۹۴ ( پاسخ دادند. دادهها با مدل معادلات ساختاری تحلیل شد. نتایج حاصل از تحلیل مدل بیانگر اثر مثبت خودپنداره تحصیلی بر پیشرفت تحصیلی و راهبردهای یادگیری بود. پیشرفت تحصیلی وراهبردهای یادگیری نیز اثر مثبتی بر انگیزش تحصیلی خودمختار داشتند. خودپنداره تحصیلی با واسطه راهبردهای یادگیری و پیشرفت تحصیلی به صورت غیر مستقیم بر انگیزش تحصیلی خودمختار اثر معناداری داشت، به عبارتی راهبردهای یادگیری و پیشرفت تحصیلی نقش میانجی بین خودپنداره تحصیلی وانگیزش تحصیلی خودمختار داشتند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.