بررسی رابطه بین اعتیاد به اینترنت و وضعیت تحصیلی و روانی جوانان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی رابطه بین اعتیاد به اینترنت و وضعیت تحصیلی و روانی جوانان دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی رابطه بین اعتیاد به اینترنت و وضعیت تحصیلی و روانی جوانان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین اعتیاد به اینترنت و وضعیت تحصیلی و روانی جوانان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی رابطه بین اعتیاد به اینترنت و وضعیت تحصیلی و روانی جوانان :
تعداد صفحات :۹
چکیده مقاله:
آگاهی از پیامدهای اینترنتی ودر کنار آن، در نظر گرفتن راهبردهای مناسب برای استفاده درست و پیش گیری یا کاهش پی آمدهای احتمالی منفی آن اهمیت اساسی دارد. روانشناسی اینترنت، به فرایندهای ارتباطی، رفتار وحالت های روانی افراد در هنگام استفاده از اینترنت می پردازد. ارزیابی ویژگی های رفتاری و روانی، یکی از عوامل تأثیر گذار در پیدایش روان شناسی اینترنت بوده است. این بررسی ها در درون پژوهش های گسترده تری قرار می گیرد که از آن به روان شناسی رسانه های گروهی یاد می شود. هدف این تحقیق بررسی رابطه بین اعتیاد به اینترنت و وضعیت تحصیلی و روانی دانشجویان است، و روش تحقیق همبستگی و جامعه آماری آن کلیه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران در سال ۸۸ ۸۸ به تعداد ۰۰۵۷۷ و تعداد ۰۰۵ نفر به شیوه تصادفی خوشه ای انتخاب شدند و برای جمع آوری اطلاعات از پرسشنامه استاندارد شده در دو مقیاس آزمون اعتیاد به اینترنت و احساس تنهایی استفاده شده است و برای محاسبه مجدد پایایی از ضریب آلفای کرونباخ بطور تصادفی به روی تعداد ۰ نفر اجرا شده که۰/۸۷ بدست آمده است و از روش های آماری توصیفی و استنباطی آزمون T استفاده شده است. یافته ها نشان داد که بین اعتیاد به اینترنت و وضعیت تحصیلی و وضعیت روانی)احساس تنهایی( رابطه معنادار وجود دارد. ضمن اینکه میزان استفاده از اینترنت در دختران بیش از پسران می باشد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.