بازخوانی برنامهریزی درسی در دوره راهنمایی تحصیلی و متوسطه و نقش معلمان در این فرآیند


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بازخوانی برنامهریزی درسی در دوره راهنمایی تحصیلی و متوسطه و نقش معلمان در این فرآیند دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بازخوانی برنامهریزی درسی در دوره راهنمایی تحصیلی و متوسطه و نقش معلمان در این فرآیند  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بازخوانی برنامهریزی درسی در دوره راهنمایی تحصیلی و متوسطه و نقش معلمان در این فرآیند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بازخوانی برنامهریزی درسی در دوره راهنمایی تحصیلی و متوسطه و نقش معلمان در این فرآیند :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

هدف از پژوهش حاضر بازخوانی برنامهریزی درسی در دوره راهنمایی تحصیلی و متوسطه و نقش معلمان دراین فرایند است. پژوهش با توجه به هدف کاربردی بوده و از نظر ماهیت، توصیفی زمینهای میباشد. در ایر پژوهش، کیفیت برنامه ریزی درسی ایراد در دوره راهنمایی تحصیلی و متوسطه مورد مطالعه قرار گرفته است برای گرداوری داده ها ازاسناد و مدارک کتابخانهای، گزارشهای تحقیقی و جستجو در پایگاههای اطلاعرسانی مرتبط در شبکه جهانی اینترنت استفاده شده است. نظام دموزشی نیازمند جلب مشارکت ایراد مؤثر در برنامهریزی درسی و تبییر چگونگی مشارکت دنهاست. در ایران،تجربه بیش از چهار دهه برنامهریزی توسله نشاد میدهد که توسله با مسائل و مشکلات عدیدهای روبرو بوده است. این مشکلات تا حد زیادی متأثر از شرایط اجرا، محیط اجتماعی، وضلیت اقتصادی، سیاسی و فرهنگی و ویژگیهای عناصرشرکتکننده در برنامه بوده است. مسایلی از قبیل نارضایتی از حجم کتب درسی تعددعناونی دروس و به روز نبودن محتوای کتب، همچنین عدم وجود روحیه کاوشگرانه در جریاد یاددهی یادگیری و عدم مشارکت فعال معلمان درفرایند برنامهریزی درسی، فقدان ژرفنگری و نارسایی در برنامههای تربیت معلم عدم توجه به شرایط و امکانات اجتماعی وفرهنگی و عمدهتر از همه تمرکزگرایی و مقاوم بودن برنامه در برابر معلم از ویژگیهای نظام فعلی برنامه ریزی درسی در ایران به شمار می آید

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.