اثر بخشی رویکرد تلفیقی نظریه یادگیری اجتماعی کرامبولتز با تکنیک اسکمپر بررفتار کارآفرینانه دانشجویان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
اثر بخشی رویکرد تلفیقی نظریه یادگیری اجتماعی کرامبولتز با تکنیک اسکمپر بررفتار کارآفرینانه دانشجویان دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد اثر بخشی رویکرد تلفیقی نظریه یادگیری اجتماعی کرامبولتز با تکنیک اسکمپر بررفتار کارآفرینانه دانشجویان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثر بخشی رویکرد تلفیقی نظریه یادگیری اجتماعی کرامبولتز با تکنیک اسکمپر بررفتار کارآفرینانه دانشجویان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن اثر بخشی رویکرد تلفیقی نظریه یادگیری اجتماعی کرامبولتز با تکنیک اسکمپر بررفتار کارآفرینانه دانشجویان :
تعداد صفحات :۱۶
چکیده مقاله:
انتخاب و یافتن شغلی مناسب همواره مسئله ای است که افراد جامعه بشری با آن روبرو بوده اند. با توجه به پیشرفته شدن جوامع و افزایش جمعیت مواجه شدن با مشکل بیکاری اجتناب ناپذیر می نماید.بررسی ها نشان داده جوامعی که برای ایجاد شغل به منابع انسانی بیش از منابع غیر انسانی متکی هستند در بلند مدت موفقیتهای بیشتری کسب می کنند و با تکیه بر نیروی فکر و خلاقیت موجب توسعه و پیشرفتکشورشان می گردند. در نتیجه یک راه حل عاقلانه و آینده نگرانه برای حل معضلات کاری پیش رو آموزش فنون کارآفرینی به خصوص به قشرجوان تحصیلکرده از جمله دانشجویان است تا این افراد براساس توانایی های ذاتی و مهارت های اکتسابی خود به ایجاد مشاغل جدید بپردازند و علاوه بر کمک به خود برای بسیاری دیگر نیز ایجاد شغل کنند. کارآفرینی منبع عمده رشد اقتصادی، نوآوری، ارتقاء کیفیت محصول و خدمات رقابت اقتصادی، وتحرک اجتماعی در سطح جامعه است. بنابراین آموزش کارآفرینان جوان یک نوع سرمایه گذاری برای آینده است. زیرا ضمن این آموزشها جوانان از طریق کسب تجربیاتی مثبت می توانند تصمیمات بهتری دربارهآینده کاری خود اتخاذ کنند و به ایجاد شغل جدید بپردازند )ذبیحی و مقدسی، ۵۸۳۱ و هیسریچ و همکاران ۲۰۰۲ ، به نقل از فکری، شفیع آبادی، نورانی پور و احقر، ۵۸۱۵ برخی از متخصصان کارآفرینی را فراتر از یک شغل به عنوان یک شیوه زندگی می دانند . بطوری که خلاقیت و نوآوری تلاش مستمر پویایی ، مخاطره پذیری ، آینده نگری ، ارزش آفرینی ، فرصت گراییی ،.) نیاز به پیشرفت و مثبت اندیشی زیر بنای آن است )سعیدی کیا، ۵۸۳۱مشاوره یک تعامل پویای و حضوری بین مشاور و مراجع است که با برقراری رابطه حسنه تیوا بیادرک و تفاهم به مراجع کمک می کند خودش را بهتر بشناسد، شیوه های مناسب تصمیم گیری را بیاموزد و بتواند راه حلی برای مشکلش پیدا کند )شفیع آبادی، ۵۸۱۸ (. بنابراین مشاوره شغلی می تواند نقیش مهمییدر رفع مشکلات شغلی از جمله مشکل بیکاری داشته باشدنتایج تحقیقات نشان داده که روشهای مشاوره شغلی می توانند در آموزش کارآفرینی موثر باشیند.یکی از نظریه های مشاوره شغلی که تحقیقات نتایج مثبت آن را بر آمیوزش کیارآفرینی تاییید کیرده اسیت نظریه یادگیری اجتماعی کرامبولتز است. نظریه یادگیری اجتماعی یک الگوی چند بعدی خارجی است کیهچهار عامل: استعداد ژنتیکی، رویدادها و شرایط محیطی، تجارب یادگیری و مهارتهای انجا کار را جیزء عوامل موثر در انتخاب شغل میداند. منظور از استعداد ژنتیکی هر نوع توانایی و آمادگی ویژه ذاتی است کهاز طریق وراثت حاصل میشود. رویدادها و شرایط محیطی در انتخاب شغل موثرند. عملکرد شغلی انسیان نیز نتیجه تجارب یادگیری گذشته اوست. مهارتهای انجا کار با مواردی نظیر هدفها و باورهیا و ارزشگذاریهای شغلی فرد و میزان اطلاعات او از مشاغل مختلی بسیتگی دارد )کرامبیولتز، ۵۱۹۱ ، بیه نقیل از شفیعآبادی، ۵۸۱۲ (. نتایج تحقیقات مهرابی ) ۵۸۳۱ (، مصح و عابدی و بهرامی ) ۵۸۳۱ (، فکری و شیفیع آبادی ) ۲۰۵۸ (، فکری، شفیع آبادی، رفاهی و زابلی ) ۲۰۵۱ (، و سلطانیان ) ۵۸۱۸ ( گویای همین امر است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.