بازارگرایی و عملکرد تجاری: شواهد تجربی از صنعت اعطا کننده حق امتیاز


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بازارگرایی و عملکرد تجاری: شواهد تجربی از صنعت اعطا کننده حق امتیاز دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بازارگرایی و عملکرد تجاری: شواهد تجربی از صنعت اعطا کننده حق امتیاز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بازارگرایی و عملکرد تجاری: شواهد تجربی از صنعت اعطا کننده حق امتیاز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بازارگرایی و عملکرد تجاری: شواهد تجربی از صنعت اعطا کننده حق امتیاز :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

در این مقاله روابط بین عوامل مدیریت ارشد، جهت یابی بازار اعطا کننده حق امتیاز (فرانشیز)، رقابت پذیری و عملکرد تجاریمورد بررسی قرار می گیرد. یافته های بدست آمده نشان دادند که عوامل مدیریت ارشد مانند تاکید مدیریت و خطرپذیری میتوانند منجر به بازار گرایی شوند. با توجه به یافته های بدست آمده، مشخص شد که بازار گرایی می تواند منجر به ایجاد استراتژیهای تمایز و هزینه شود که در مقابل موجب افزایش کارایی کسب و کار مالی و غیرمالی میشوند. همچنین بازارگرایی مستقیماموجب افزایش کارایی کسب و کار مالی و غیرمالی می شوند. حوزه صنعت فرانشیز متفاوت از صنایع دیگر می باشد و این مقالهدر مورد مفاهیم این یافته ها در صنعت فرانشیز بحث می کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.