بازارگرایی و عملکرد تجاری: شواهد تجربی از صنعت اعطا کننده حق امتیاز
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بازارگرایی و عملکرد تجاری: شواهد تجربی از صنعت اعطا کننده حق امتیاز دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بازارگرایی و عملکرد تجاری: شواهد تجربی از صنعت اعطا کننده حق امتیاز کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بازارگرایی و عملکرد تجاری: شواهد تجربی از صنعت اعطا کننده حق امتیاز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بازارگرایی و عملکرد تجاری: شواهد تجربی از صنعت اعطا کننده حق امتیاز :
تعداد صفحات :۱۸
چکیده مقاله:
در این مقاله روابط بین عوامل مدیریت ارشد، جهت یابی بازار اعطا کننده حق امتیاز (فرانشیز)، رقابت پذیری و عملکرد تجاریمورد بررسی قرار می گیرد. یافته های بدست آمده نشان دادند که عوامل مدیریت ارشد مانند تاکید مدیریت و خطرپذیری میتوانند منجر به بازار گرایی شوند. با توجه به یافته های بدست آمده، مشخص شد که بازار گرایی می تواند منجر به ایجاد استراتژیهای تمایز و هزینه شود که در مقابل موجب افزایش کارایی کسب و کار مالی و غیرمالی میشوند. همچنین بازارگرایی مستقیماموجب افزایش کارایی کسب و کار مالی و غیرمالی می شوند. حوزه صنعت فرانشیز متفاوت از صنایع دیگر می باشد و این مقالهدر مورد مفاهیم این یافته ها در صنعت فرانشیز بحث می کند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.