مطالعه و ارائه استراتژی های بازاریابی متناسب با ادوار شکل گیری اندیشه های استراتژی


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مطالعه و ارائه استراتژی های بازاریابی متناسب با ادوار شکل گیری اندیشه های استراتژی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مطالعه و ارائه استراتژی های بازاریابی متناسب با ادوار شکل گیری اندیشه های استراتژی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مطالعه و ارائه استراتژی های بازاریابی متناسب با ادوار شکل گیری اندیشه های استراتژی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مطالعه و ارائه استراتژی های بازاریابی متناسب با ادوار شکل گیری اندیشه های استراتژی :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

به منظور بررسی و مطالعه سیر اندیشه های استراتژی در ادوار مختلف و تبیین استراتژیهای بازاریابی متناسب با استراتژیهای کسب و کار هر کدام از ادوار ذکر شده از مبنای علمی نظریه نقاط مرجع استراتژیک SRP استفاده گردیده است. بر این اساس و باتوجه به مبانی فلسفی و منطقی نقاط مرجع استراتزیک و بر اساس ویژگیهای نظریات استراتژی هر کدام از ادوار از جنبه تمرکز بر داخل یا بیرون سازمان و شرایط رقابتی، دو نقطه مرجع بعنوان نقاط مرجع در این بررسی در نظر گرفته شده اند که عبارتند از : میزان رقابت)کم یا شدید( ۱ ۲ کانون توجه ) داخلی یا خارجی(بر مبنای نقاط مرجع استراتژیک و بر اساس نتایج حاصل از بررسی های به عمل آمده از شرایط هر یک از ادوار شکل گیری اندیشه های استراتژی، استراتژی های بازاریابی متناسب و عمده هر یک از دوره های مزبور به شکل زیر ارائه می گردنداستراتژی های بازاریابی متناسب با دوره آغازین عبارتند از: ۱ تولید محصول با کیفیت بالاتر، ۲ تمرکز بر مدیریت کارکردها و – – هزینه ها استراتژی های بازاریابی متناسب با دوره IO عبارتند از: ایجاد تمایز در برند، ۲ ایجاد نوآوری در محصول و کانال های توزیع -استراتژی های بازاریابی متناسب با دوره اقتصاد سازمانی عبارتند از: انتخاب تآمین کنندگان مناسب، ۲ توسعه برند -استراتژی های بازاریابی متناسب با مبنی بر منبع محور عبارتند از: استفاده از فرصت های جدید، ۲ تمرکز بر حفظ موقعیت متمایز، – ۳ گسترش فعالیت ها در حوزه محصول و بازارهای جدید

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.