مسئولیت اجتماعی مدیران سازمان های خدماتی


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مسئولیت اجتماعی مدیران سازمان های خدماتی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مسئولیت اجتماعی مدیران سازمان های خدماتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مسئولیت اجتماعی مدیران سازمان های خدماتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مسئولیت اجتماعی مدیران سازمان های خدماتی :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

این تحقیق به منظور بررسی رابطه مسولیت اجتماعی مدیران و رضایت مندی ارباب رجوع طراحی شده است. در این تحقیق با توجه به مبانی نظری و پیشینه تحقیق اقدام به طراحی و تدوین ابزاری شد که این ابزار به دو شکل مختلف تدوین شد. برای سنجش مسولیت اجتماعی مدیران با عنایت به مطالعات موجود بر اساس چهار حیطه مسولیت شامل مسولیت نسبت به کارکنان، محیط سازمان، ارباب رجوع وارزشهای فرهنگی سوالاتی تدوین شد و پس از اجرا بر روی گروه نمونه از نظر سطح آلفا؛ میزان پایایی آن از روش آلفای کرونباخ استفاده شد. جامعه آماری این تحقیق عبارت است از کلیه ارباب رجوع و کارکنانسازمان تامین اجتماعی که از طریق نمونه گیری خوشه ای چند مرحله ای از چهار شعبه سازمان تامین اجتماعی به عنوان نمونه انتخاب شده است این تحقیق یک تحقیق از نوع پیمایشی و کاربردی است.مهمترین آماره های مورد استفاده در این پژوهش عبارت بود از آمار توصیفی به منظور محاسبه فراوانی، درصد ، درصد تراکمی و نظر پاسخ دهندگان برای هر یک از سوالات و ضریب همبستگی پیرسون. نتایج نشان داد همگی فرضیه های تحقیق در سطح آلفای۰/۰۱ مورد تایید است. در مورد فرض اصلی تحقیق؛ نتایج نشان داد که میزان همبستگی بین دو متغیر مسئولیت اجتماعی مدیران و رضایتمندی ارباب رجوع)نمره کل( در حدود ۶۹ است و در سطح آلفای۰/۰۱ از لحاظ آماری نیز معنی دار است. همچنین بین دو متغیر مسولیت نسبت به کارکنان و رضایت ارباب رجوع نیز مقدار رابطه معنی داری در سطح الفای ۰/۰۱ مشاهده شد. فرضیه فرعی دوم مدعی / آلفای ۱۰ وجود رابطه بین مسئولیت اجتماعی مدیران نسبت به محیط سازمانی و رضایتمندی ارباب رجوع بود که این فرضیه هم در سطح آلفای۰/۰۱ موردتایید واقع شد. مقدار ضریب همبستگی۰/۸۴ و مقدار آلفا کمتر از۰/۰۱ بود. همبستگی بین متغیر های مسئولیت اجتماعی مدیران نسبت به ارباب رجوع و رضایتمندی ارباب رجوع۰/۸۸ و از لحاظ آماری نیز معنی دار بود. نهایتا رابطه بین مسئولیت اجتماعی مدیران نسبت به ارزشهاوهنجارهای فرهنگی و رضایتمندی ارباب رجوع آخرین فرض فرعی بود با توجه به مقدار همبستگی یعنی۰/۸۴این فرضیه هم درسطح آلفای ۰/۰۱ موردتایید واقع شد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.