تحلیل شکاف های کیفیت خدمات بر اساس مدل SERVQUAL :مطالعه موردی در خدمات مشترکین امور برق شهرستان نطنز


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل شکاف های کیفیت خدمات بر اساس مدل SERVQUAL :مطالعه موردی در خدمات مشترکین امور برق شهرستان نطنز دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل شکاف های کیفیت خدمات بر اساس مدل SERVQUAL :مطالعه موردی در خدمات مشترکین امور برق شهرستان نطنز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل شکاف های کیفیت خدمات بر اساس مدل SERVQUAL :مطالعه موردی در خدمات مشترکین امور برق شهرستان نطنز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل شکاف های کیفیت خدمات بر اساس مدل SERVQUAL :مطالعه موردی در خدمات مشترکین امور برق شهرستان نطنز :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

در این مقاله، کیفیت خدمات در امور برق شهرستان نطنز با استفاده از مدل شکاف های کیفیت خدمات ۱، مورد تحلیل قرارگرفته است. برای این منظور، ابتدا پرسشنامه مدل فوق، با توجه به ویژگی های خدمات و شرایط حاکم بر امور برق نطنز، موردبازنگری و بومی سازی قرار گرفت و بطور تصادفی توسط نمونه ای به حجم ۰۸۳ نفر از میان متقاضیان و مشترکین این امور تکمیل گردید. در ادامه، داده های جمع آوری شده توسط پرسشنامه ها، با استفاده از نرم افزار SPSS21 مورد تجزیه و تحلیل آماری قرار گرفت. در مرحله نهایی، یافته های تحقیق بیان شده، مورد بحث و نتیجه گیری قرار گرفتند. یافته های تحقیق گواه آناست که در دو بعد از ابعاد پنجگانه کیفیت خدمات، اختلاف معناداری بین انتظارات و ادراکات مشترکین وجود دارد که عبارتند از بعد عوامل ملموس و بعد پاسخگویی. بدیهی است که روش و نتایج حاصل از این تحقیق قابل تعمیم و پیاده سازی در سایر امور و شرکت های توزیع می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.