تحلیل اثر مدیریت دانش بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری:مطالعه موردی شرکت هولدینگ داروپخش


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل اثر مدیریت دانش بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری:مطالعه موردی شرکت هولدینگ داروپخش دارای ۳۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل اثر مدیریت دانش بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری:مطالعه موردی شرکت هولدینگ داروپخش  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل اثر مدیریت دانش بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری:مطالعه موردی شرکت هولدینگ داروپخش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل اثر مدیریت دانش بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری:مطالعه موردی شرکت هولدینگ داروپخش :

تعداد صفحات :۳۶

چکیده مقاله:

از ارائه مطلوب کالا، خدمات و کسب رضایت آنان، دانش خود را درباره مشتریان مدیریت نماید. بر همین اساس میتوان ادعا کرد که مدیریت دانش جزء جدانشدنی مدیریت ارتباط با مشتری و موفقیت در پیادهسازی آن محسوب میشود.بنابراین، در این مقاله، با استفاده از بررسیهای صورت گرفته و دادههای گردآوریشده از ۰۱ شرکت زیرمجموعه منتخب هولدینگ داروپخش )بزرگترین هولدینگ دارویی کشور(، به تحلیل اثر مدیریت دانش بر موفقیت مدیریت ارتباط بامشتری پرداختهشده است. مقاله حاضر بر اساس هدف از نوع کاربردی و بر اساس روش توصیفی و از گونه پیمایشی است. نتایج این تحقیق حاکی ازاین مسئله است که بین نظام مدیریت دانش )اعم از مؤلفههای آنکه عبارتاند از کاربرد دانش، اکتساب یا خلق دانش، تسهیم دانش و نهادینهسازی دانش( و مدیریت ارتباط با مشتریان در نمونه آماری رابطه معناداری وجود دارد. همچنین در انتها پیشنهاد میشود سازمان از نظامهای مدیریت دانش جهت تسریع جاریسازی و در دسترس بودن اطلاعات مشتریان در تمامی سطوح سازمان بهمنظور موفقیت در مدیریت ارتباط با مشتری استفاده نماید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.